G4Media.ro

Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila: În noul cod urbanistic vom introduce obligația de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. si trotuare sigure si spatioase? Mai e loc? Da le dreq de trotuare…mai taie si din cele de dinainte de 90…

  2. Adevarat. Si mai grav…ilegal.

  3. Va ganditi la unii la ceilalti ba.
    In Luxemburg tirurile nu trec pe strazile din localitati. Prin localitati, masinile trec incet si semnul de circulatie care avertizeaza soferul ca se afla in apropierea unei scoli este nelipsit.
    Ce-ar fi sa interziceti trecerea tirurilor prin localitatile din Romania in care sunt copii pana cand ii vom ajunge pe ceilalti din urma la capitolul infrastructura? Degeaba ai unde sa-l duci, daca pe strada ta trec tiruri.
    Nu suntem pregatiti, nu lasam tirurile sa treaca, sa ocoleasca pe alte rute.

  4. Satul de 15 minute pe naiba…
    Cetatenii din satele metropolitane il intreaba de ce trebuie sa isi faca buletin in cartierul unde este scoala de elita, ca doar nimeni nu accepta ca copiii sa invete cu taranii.

  5. Sunt praf legiile,eu locuiesc intr-un cartier privat de case (300 de locuinte) iar strazile sunt private si ipotecate.Dezastru ,legi facute pentru smecheri si interlopi!

  6. Nu e așa de ușor de făcut o grădiniță. Înafara de clădire, care are nevoie de un proiect special, ea mai trebuie și dotată cu mobilier, materiale didactice, angajate educatoare sau învățătoare, iar o firma de construcții nu se ocupa cu așa ceva. Poate, cel mult, da rezerve un teren, iar după aia să rămână la mila Domnului !
    Daca s-o ivi cineva interesat de investiție, bine, daca nu, rămâne pârloagă …