G4Media.ro

Milano, plan rapid pentru încurajarea mersului pe bicicletă și pe jos în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Firea o sa dea vina pe altii si o sa mai faca o cuponiada -pomana cu biciclete care nu au pe unde sa mearga.

    • Vor continua sa inlocuiasca borduri neuzate sau vor pune strat de iarba peste stratul de iarba existent pe linia de tramvai (asa cum fac acum pe bd. Timisoara) pana ce vor ajunge sa risipeasca de 5 ori mai multi bani decat ar fi necesar pentru a amenaja piste de bicicleta moderne pe principalele artere ale capitalei.
      Anul trecut a fost modernizata linia 41, in cele 2 luni cat a fost complet oprita circulatia 41 doar au vopsit gardul. Apoi prin octombrie-noiembie au refacut cateva refugii. Ma intreb cat a costat vopseaua aceea. Chiar si dupa reparatii, liniile de cale ferata au ramas la fel, se poate vedea cu ochiul liber cat de serpuite sunt, arata ca liniile de tren din India sau din zonele desertice unde se deformeaza din cauza temperaturilor extreme.

  2. La noi e vorba de lene si foarte multa prostie…