G4Media.ro

Metrourile ajung la o frecvență de până la 15 minute, în funcție…

Sursa foto: G4Media.ro

Metrourile ajung la o frecvență de până la 15 minute, în funcție de magistrală / Întârzierile sunt puse pe seama societății care asigură mentenanța ramelor de metrou

Intervalul mediu de succedare a trenurilor de metrou pe toate magistralele este în medie 10 minute, a anunțat joi compania Metrorex, însă pe anumite trasee frecvența poate ajunge la 15 minute, cum este cazul Magistralei 5 Eroilor – Râul Doamnei. Creșterea perioadei de așteptare în stații este pusă pe seama întârzierilor la plată către Alstom, compania care asigură mentenanța ramelor de metrou.

Intervalele de joi erau apropiate de grafic, susține Metrorex:

M1+M3 9-10 minute

M2 – 4 minute

M4 -10 minute

M5 – 15 minute

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Poate daca platesc facturile de acum un an in coace sa aiba ceva influenta?

  2. Nu mai luati metroul.

  3. Traditionala nesimtire psd-ista in actiune, cand dau vina pe altii pentru incompetenta lor. Ca doar gusterii nu circula cu metroul si nici nu platesc facturile restante de peste 1 an.

  4. A revenit PSD la butoane, prin plagiatorul Grindeanu, au reinceput belelele la ministerul Trasporturilor: constructia autostrazilor se blocheaza, mii de pile de partid se angajeaza prin minister, TAROM etc, metroul merge aiurea, locomotivele CFR iau foc saptamanal etc.
    Dar presa de propaganda nu mai vede nicio problema, de cand PSD si PNL pompeaza zeci de milioane de euro din bani publici…

  5. Angajeaza 500 de oameni pe vreme de criza si pierderi economice, si se plang ca nu pot plati datorii. Urmeaza falimentul. PSD-PNL la guwernare.

  6. Unul din sporturile nationale ale romanilor este cel de a da vina pe ceilalti si el nu este niciodata de vina. Responsabilitatea totala a faptul ca metro-ul intarzie este a regiei si chiar nu ma intereseaza numele companiei care ti-a „creat”problemele. Tu, „marele” metrou din Bucuresti este responsabil de situatie, chiar daca cel care va raspunde pentru acest lucru va fi furnizorul – daca a fost ales pe bune si ai un contract in care sa-l penalizezi.
    P.S. Daca in Japonia unii se sinucid ca intarzie un minut, in cazul nostru care suntem cum suntem, macar niste scuze din partea Metro-ului? Dar cum moralitatea, integritatea si bunul simt nu mai fac parte din traditia poporului roman, la ce sa ne asteptam?

  7. Cosmin Prelipceanu, lingaule, astea nu se vad?

  8. Genocid.

    Vine noul val de Covid și iar se merge pe imunizare de turmă, stil Rafila. Cu mulți morți ascunși la raportări.

  9. Un serviciu de întreținere tehnică a ramelor de metrou , nu puteau să reînființeze. Mai bine plătesc la ALSOM , care de fapt muncesc tot cu sclaveți români , cred că se știe ca Întreprindere Metrou București , a fost și ea spartă tot de cel care a distrus CFR-ul ,TAROM-ul , cel care s-a opus în anii ’97 programului de autostrăzi , era să uit mai era ceva și cu flota.

  10. Urmează să scumpească biletul și treaba va merge și mai prost. Daca biletele ajung la 10 dolari, nu mai circula de loc !

  11. O sa circule mai des trenurile din gara de nord decât metroul,tramvaiul și troleul!

  12. „Întârzierile sunt puse pe seama societății care asigură mentenanța ramelor de metrou” – nunu, a se citi „Metrorex n-a platit de vreun an mentenanță și băieții aia din bunăvoință încă mai o mai fac, dar la capacitate redusă. Dacă bulan**i de la Metrorex și din minister nu i-ar umfla pe lab**ii din companie cu salarii aiurea, dacă n-ar avea aparat administrativ atât de mare cu toate fufele care se freaca în c*r la muncă pe bani mulți, dacă ar exista criterii de performanță aceasta companie s-ar autosustine. Da cum căpușele sug tot ce pot iar politicienii profită, asta e realitatea. Ce să zic, să ne sugă și ei pe noi