G4Media.ro

Metrorex anunță că face ultimele pregătiri pentru deschiderea circulaţiei pe magistrala de…

Metrorex anunță că face ultimele pregătiri pentru deschiderea circulaţiei pe magistrala de metrou M5/Drumul Taberei

Reprezentanții Metrorex au demarat procedurile pentru a pune în funcțiune magistrala de metrou M5, Drumul Taberei. Mai precis sunt configurate sistemele din faza de testare în cea de exploatare pentru instalaţiile de siguranţa circulaţiei şi informare călători, taxare, televiziune cu circuit închis şi comunicaţii.

900 de angajaţi vor asigura exploatarea circulaţia şi mentenanţa în 3 schimburi pentru toate specialităţile, inclusiv serviciul comercial şi cel de conducere a trenurilor, a anunțat Metrorex într-un comunicat de presă, potrivit news.ro.

Premierul Ludovic Orban (aflat într-o vizită la Călărași) a transmis și el, dumunică, că s-a semnat procesul verbal pentru recepţia lucrărilor la metroul din Drumul Taberei. „Se fac ultimele pregătiri astfel încât magistrala M5 să poată fi dată în circulaţie săptămâna viitoare”, a spus Orban.

Metrorex face următoarele precizări în privința deschiderii circulaţiei pe magistrala de metrou M5 Drumul Taberei, după recepţia la terminarea lucrărilor:

  • Sunt în desfăşurare proceduri referitoare la punerea în funcţie. Acestea constau în configurarea sistemelor din faza de testare în cea de exploatare pentru instalaţiile de siguranţa circulaţiei şi informare călători, taxare, televiziune cu circuit închis şi comunicaţii.
  • Se face predarea-primirea spaţiilor de la constructor la echipele Metrorex care vor asigura cu cei 900 de angajaţi exploatarea circulaţia şi mentenanţa în 3 schimburi pentru toate specialităţile, inclusiv serviciul comercial şi cel de conducere a trenurilor.
  • O altă activitate necesară  constă în predarea obiectivelor de pază pe staţii şi  interstaţii, de la firmele de paza ale constructorilor la cele care sunt sub contract cu Metrorex.
  • Se predau toate spaţiile publice de la firmele de curăţenie  ale constructorului, la cele contractate de Metrorex.
  • Ultima activitate constă în  înlocuirea trenurilor utilizate pentru probe cu cele pregătite în depou pentru circulaţia cu călători.
  • Configurarea sistemului de taxare permite accesul cu numerar  şi card bancar la turnicheti. Sunt realizate operaţiunile de transport valori şi alimentare a casieriilor şi a automatelor de vânzare AVC cu titluri de transport şi numerar pentru vânzare. Totodată se realizează atât prin sistemele de alarmare la efracţie cât şi cu personal, protecţia valorilor în fiecare staţie. POS-urile sunt achiziţionate de către banca care asigură suportul tehnic şi sunt în  proces de configurare astfel încât să fie disponibilă şi vanzarea pe lângă numerar şi cu card bancar la casierie. La automatele de vândut cartele se poate achita cu numerar. Achitarea cu card bancar urmează să se implementeze cât mai curând posibil împreună cu banca suport. Este necesar a se realiza o soluţie de comunicaţie stabilă care presupune atat configurarea cât şi instalarea unor echipamente şi chei de criptare.

„Metrorex este preocupată şi de asigurarea semnalului GSM, în scopul asigurării facilităţilor şi confortului pe care acest serviciu îl oferă tuturor utilizatorilor. Astfel, în aceasta perioadă, operatorii de telefonie mobilă au finalizat instalarea reţelelor de comunicaţii în subteran şi execută ultimele reglaje ale echipamentelor pentru acoperirea optimă privind semnalul de comunicaţie voce şi date pentru călătorii metroului” – se mai precizează în comunicatul de presă transmis de companie.

Foto: statie metrou M5/G4Media

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

8 comentarii

  1. Deja ma doare capul cu atâtea articole cu deschiderea M5!

  2. Ce noroc dă peste încă 900 de rubedenii și pile ale angajaților Metrorex!!! Niște oameni rezolvați!

  3. Se va deschide direct cu programul „Prima călătorie gratis dacă mergi la vot”

  4. 900 de angajati pentru o magistrala? Capusa Metrorex loveste din nou. Cu pile si rude angajate pe multi bani pentru a freca menta.
    Sa va dau un exemplu: S-au instalat automate de vanzare in TOATE statiile Metrorex, iar casierele au ramas ferme pe pozitii.
    Pana cand nu se face o restructurare din temelii, acest serviciu nu poate fi eficient.

  5. Ha, ha!
    900 de oameni pentru 9 statii.
    100 de oameni per statie!
    Plus firma de paza, cea de curățenie plus capusarea de sindicacate a spatiilor comerciale.
    Multi oameni angajați pentru cativa km de metrou!
    La Munchen a vizibil un om sau doi la o statie de metrou!
    Or fi poate 100 prin back metrou dar 900 de negrisori la asa un mic tronson cum e ăsta e fabulos de mult!
    Cat a fost spaga la angajare?

  6. Daca nu era an pandemic, nici anul asta nu dadeau drumul pe M5. Dar daca nu au de ce sa se bata cu pumnii in piept, macar sa termine ceva început de 10 ani.

  7. adica se stabileste programul de laude,meniul de protocol, soborul de preoti …

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.