G4Media.ro

Liste lungi de așteptare pentru meditații, în Suceava / Părinții nu mai…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Cica ” aproximativ 50% dintre elevi au parcurs materia școlară fără probleme, iar 31% au rămas în urmă ” Povesti. Educatia e la pamant in toate tarile . S-a marit distanta intre copiii si parintii din provincie si cei din oras educati. Ma refer la parintii care au alocat timp si bani educatiei copiilor versus cei care nu au avut resurse.
    O sa fie vraiste la vot cu 70 % analfabeti functionali, care nu inteleg ce se intampla pe pamantul asta, care nu stiu aria cercului, iau 5 la examen la Drept (vezi CCR) si asa mai departe. O sa fie 10 % specialisti care fac scoala pe afara si restul masa de manevra. Le dai ulei, faina si galeti si sunt oamenii tai.

  2. Desfiintati ba scoala! Sa faca toata lumea meditatii.

  3. Meditatiile, sport national. Copiii nu invata nimic la scoala, pentru ca nu sunt atenti, nu le pasa, nu au capacitatea sa inteleaga, iar parintii cred ca rezova ceva cu meditatiile. Cum, ma, sa faci meditatii la engleza sau la biologie???

    • Școala a fost închisă în pandemie, beligerant fără minte ce ești.

    • Habar nu ai ce dezastru este in scoli si nu mereu este vina copiilor.

    • Copiii nu învață și nu sunt atenți la școală pentru că profesorii predau ca acum 30 de ani, mulți dintre ei nu se pricep și nici nu se străduiesc să își facă orele atrăgătoare. Sistemul este la pământ. Până și cele mai tari licee din București nu au condiții să predea elevilor chimie, fizica in laborator. Doar teorie, teorie. Dacă spun că nu au înțeles, profesorul îi ceartă că nu sunt atenți. A doua, a treia oară ei nu îndrăznesc să mai întrebe. Părinții nu pot să-și lase copiii de izbeliște, dacă la școală nu sunt ajutați. Sistemul ii trage în jos până și pe cei mai buni copii și îi îndreaptă spre meditații.

  4. Astăzi nu mai e nevoie de oameni educați. Calculatorul și roboții fac totul iar „resursa umană” trebuie doar sa execute sarcinile tratate de șefi. Omul modern nu mai are nevoie să gândească.
    De aceea nici școala nu mai da prea multe informații copiilor, punandu-se accentul pe studiul individual, daca au timp, iar daca nu, să fie sănătoși ! Un ignorant in plus e mai ușor de condus !
    Profesorii fac totul că să reducă și timpul liber al copiilor, tinandu-i ocupați in permanenta cu ceva, tocmai că să-i obișnuiască să muncească fara a avea sensul utilității muncii lor. Executanții ideali, roboti umani.
    Colac peste pupăză, ANAF obliga profesorii la declararea și impozitarea meditațiilor, adică mai pune o piedică în calea învățământului, fie el și nonformal.