G4Media.ro

Lider UDMR, despre vacanța forțată: Se putea ca școala să se desfășoare…

Lider UDMR, despre vacanța forțată: Se putea ca școala să se desfășoare online sau fizic, unde e posibil. Acestea sunt elementele care creează haos și respingere a regulilor din partea oamenilor

Decizia Guvernului Cîțu de a prelungi vacanța de primăvară a elevilor “este o decizie greșită”, a declarat la RFI primarul municipiului Miercurea Ciuc, Attila Korodi (UDMR).

“Este o decizie greșită, pentru că ar fi trebuit să existe, dacă este necesară, pentru marile municipalități sau unde cazurile sunt foarte mari, atunci să spună ‘Ok, trecem pe varianta online, pentru a limita răspândirea coronavirusului, dar în comunitățile cu o incidență mai mică atunci să poată să funcționeze într-o situație hibridă’”, a afirmat Korodi, care a fost deputat UDMR din 2008 până în 2020, precum și ministru al Mediului în guvernele Tăriceanu, Ungureanu și Ponta.

 

Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. HOTARATI !
    LA FEL CA ATUNCI CAN D VOTAU LEGILE LUI dragnetti! LEGI CARE AU RAMAS…

  2. Asteapta sa-si dea la gioale, mai ceva ca la divizia C.

  3. 2+2=5: Oregon Department of Education Pushes Course Claiming Math is Racist Because It Requires a Correct Answer

    The class, called “A Pathway to Equitable Math Instruction,” describes itself as “an integrated approach to mathematics that centers Black, Latinx, and Multilingual students” that provides “opportunities for ongoing self-reflection as they seek to develop an anti-racist math practice.”

    “White supremacy culture infiltrates math classrooms in everyday teacher actions,” the guide states. “Coupled with the beliefs that underlie these actions, they perpetuate educational harm on Black, Latinx, and multilingual students, denying them full access to the world of mathematics.”

    First reported by Campus Reform, the“white supremacy culture” cited by the document include a focus on “getting the ‘right’ answer” and requiring students to show their work.