
Industria wellness-ului se adaptează rapid la medicamentele antiobezitate, în timp ce companiile tradiționale riscă să fie depășite
Companiile din domeniul sănătăţii şi wellnessului adoptă rapid medicamentele pentru slăbit, precum Wegovy al Novo Nordisk şi Zepbound al Eli Lilly, pentru a evita declinul suferit de compania americană WeightWatchers, care a intrat în faliment în această săptămână, transmite Reuters, transmite News.ro.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
WeightWatchers a declarat că interesul consumatorilor s-a mutat către aceste tratamente GLP-1, care pot reduce greutatea corporală cu 15-20%, făcând ca modelul său clasic, bazat pe puncte şi întâlniri în persoană, să devină neatractiv.
Companiile de telemedicină, precum Eden şi Noom, au integrat în platformele lor atât tratamentele medicamentoase cât şi coaching-ul pentru stil de viaţă.
Noom, de exemplu, spune că jumătate din veniturile sale provin din abonamente clinice care includ acces la medici şi reţete.
Hims & Hers a declarat că medicamentele compuse pentru slăbit au reprezentat 20% din veniturile din 2023.
Totuşi, succesul acestor companii este ameninţat de măsurile autorităţilor americane, care blochează vânzarea versiunilor ieftine şi necertificate ale medicamentelor de marcă, acum că nu mai există penurie. Pierderea acestor vânzări poate afecta serios veniturile, avertizează analiştii.
Retailerii de sănătate precum The Vitamin Shoppe şi GNC încearcă să profite de popularitatea acestor medicamente oferind suplimente destinate utilizatorilor de GLP-1 – proteine, fibre şi vitamine menite să contracareze efectele secundare.
Chiar şi WeightWatchers încearcă să se repoziţioneze. Compania a declarat că medicamentele GLP-1 sunt o parte esenţială a strategiei sale, susţinând cu un studiu intern că pacienţii care au urmat tratamentul au pierdut 21% din greutate şi încă 2% după trecerea la programul comportamental.
Analiştii cred că viitorul companiilor de wellness va depinde de parteneriate directe cu producătorii de medicamente, însă aceste colaborări sunt greu de obţinut şi presupun un drum incert.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.