G4Media.ro

Încă un accident cu trotineta electrică: Un bărbat a lovit cu viteză…

Încă un accident cu trotineta electrică: Un bărbat a lovit cu viteză un pieton pe trecerea de pietoni / S-a oferit să-i plătească cumpărăturile

Un nou accident provocat de o trotinetă electrică a avut loc în Capitală. În imaginile surprinse de camerele de supraveghere se vede cum un barbat pe trotinetă vine cu viteză pe șosea și nu a oprit la trecerea de pietoni, unde se aflau două persoane care traversau, un bărbat și o femeie, transmite Digi24.ro

Conducătorul trotinetei a intrat în plin în unul dintre pietoni și l-a dărâmat, iar acesta a căzut pe asfalt sub privirile șocate ale altor trecători.

Bărbatul care a produs accidentul nu s-a interesat de statarea persoanei rănite, doar s-a oferit să îi plătească cumpărăturile care s-au împrăștiat pe jos și și-a văzut de drum.

Un incident similar s-a petrecut în urmă cu puțin timp tot în București, în zona Tineretului. O tânără a fost lovită de o astfel de trotinetă, iar în urma rănilor suferite la cap a necesitat îngrijiri medicale și a fost dusă la spital.

Bărbatul care a accidentat-o este cercetat pentru vătămare corporală din culpă.

Sursa: Digi24.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

39 comentarii

  1. Mare atentie la trecerile de pietoni cand alegi sa mergi cu trotineta pe strada! Trebuie sa incetinesti si daca sunt pietoni angajati in traversare, trebuie sa opresti. Sigur ca si pietonii trebuie sa se asigure inainte de a se angaja in traversare. Regulile de circulatie trebuie respectate, chiar daca nu ai nevoie de carnet de conducere ca sa circuli cu trotineta. Nu numai soferii, trotinetistii trebuie sa fie atenti, ci si pietonii.

    • Pietonii au prioritate pe trecerile nesemaforizate. Sa se asigure trebuie doar ca sunt dementi la volan, pe biciclete si trotinete care nu stiu ce e aia trecere de pietoni si codul rutier in general. Prin alte tari care au si alea multi biciclisti, pietonii nici nu se uita cand traverseaza pe zebra…

    • @Unu la noi practic nimeni nu prea respecta regulile si avem: șoferi care forțează roșu constant, biciclisti care traverseaza in viteza pe trecerea de pietoni in loc sa mearga pe langa bicicleta ca au vazut ei ca e verde, trotinisti care zburda in viteza peste tot, pietoni care nu ridica nasul din telefon cand traverseaza ca ei sunt „protejati”, si tot asa… haos

    • @Unu

      Spui prostii. Uite legea, cred ca e clară

      traversarea drumului public de catre pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate si semnalizate corespunzator, iar in lipsa acestora, in localitati, pe la coltul strazii, numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

    • @unu, in sfarsit cineva care cunoaste codul rutier! Corect!

    • Pietonii trebuie sa se asigure, stanga-dreapta inainte de a trece strada, cu atat mai mult la trecerile nesemaforizate. Nu te asiguri, inseamna ca te bazezi pe sofer, trotinestist sa fie el atent si nu este neaparat in beneficiul tau ca pieton. Dar postacii rusofili stiu si confirma tot ce este spus pe dos.

    • După legislație, așa cum arată mai sus, pietonul nu are voie să traverseze dacă nu este sigur că poate. Adică trebuie să stea pe trotuar până se oprește traficul, in cazul acesta, cel cu trotineta.
      In realitate, pietonii sunt Kamikaze, se aruncă fără să se asigure, din fugă,pe trecere, in ideea că au prioritate. Prioritatea nu-ți salvează viața, doar prudența.

    • @cipper, citeste mai atent articolul 72.
      (2) Pietonii au prioritate de trecere față de conducătorii de vehicule numai atunci când sunt angajați în traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate și semnalizate corespunzător, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor.

      (3) Traversarea drumului public de către pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate și semnalizate corespunzător, iar în lipsa acestora, în localități, pe la colțul străzii, numai după ce s-au asigurat că o pot face fără pericol pentru ei și pentru ceilalți participanți la trafic.

      Tu citesti ce vrei, dar cf legii, trebuie sa se asigure IN LIPSA LOR, adica a trecerilor de pietoni (chestiile alea special amenajate si marcate corespunzator din textul de mai sus).

    • @unu
      In lipsa lor, adica in lipsa trecerilor de pietoni mai exact, ei nu trebuie sa se angajeze in traversare, deoarece este neregulamentar.

    • Clar n-ai cu cine…
      In lipsa lor, pot traversa pe la coltul strazii DUPA ce se asigura, in traducere libera….

      Unde veti fi facut voi scoala eu nu stiu….

    • Pai stim noi, dar tu crezi ca e asa greu sa traversezi pe o trecere de pietoni, incat e nevoie de atatea explicatii? De scoala? Zau asa?

    • Pe vremea mea, prin a3-a a 4-a faceam educatie rutiera, unde invatam astea cu traversat, mers pe stanga, etc. Deci cred ca ar fi bun sa se faca in scoala….
      Dezbaterea era daca pietonii trebuie sa se asigure. Nu trebuie dar ar fi bine sa o faca daca tin la viata lor. Asta zice legea.

    • Ai voie sa traversezi,daca nu e trecere,doar în localități. Dacă ești pe cimp,nu ai voie! Așa se fac legile, știința dreptului nu e pentru oricine( a spus-o un senator jurist)

  2. Ce fel de titlu zici că e la românia tv sau latrina 3. Spuneți mă bulangiilor de jurnaliști care sunteți voi lache că între 2 accidente de trotineta sunt alte zeci de mașină în care mor alte zeci de persoane între care și copii. Mai bagă și „oamenii au privit șocați!!”; așa pentru dramaturgie. Bă ce muusti puteți fi!

    • Ce treaba are antena 3 sau rtv, ca tu mergi ca un cretin cu trotineta fără sa te asiguri, crezând ca sunt drumurile voastre particulare, o fi și tu vre, un bărbos cu glezna fina angajatul vreunei corporatii,

    • Au murit 40 si ceva de persoane si au fost vreo mie de accidente. Tot anul trecut. Toata tara…

    • Pai uite ce treaba are: vine Unu cu scoala facuta la a3 si scrie in presa ca pietonul are prioritate pe trecerea nesemnalizata, prin urmare printr-o deductie logica inca necunoscuta omenirii, el trebuie sa se asigure asa doar in cazuri de forta majora, cand ii sopteste un inger ca e un zabauc la volan, in rest sa stea el linistit. Apoi vine cineva si citeste mesajul bazat partial pe adevar, cineva tanar, copil poate si chiar te crede, ca daca a zis Unu asa, asa o fi si nu se mai asigura la trecerea de pietoni, aia nesemnalizata, ca stie el ca are prioritate si ingerul nu-i sopteste ca e vreun zabauc la volan prin apropiere. Dupa poate face buba. Asta este treaba. Ai inteles?

    • nu nenea, eu am facut scoala si am citit codul rutier. am si pus extras mai sus. tu insa tine-o langa cu asiguratul, asa faci si cand e verde pentru pietoni? te asiguri stanga dreapta? daca tii la viata ta, probabil o faci pentru ca exista soferi care trec pe rosu, dar sa zici ca e o obligatie asta chiar ca e o tampenie.

    • P.S. pentru toti analfabetii functionali care se dau specialisti, nesemaforizat este un termen diferit de nesemnalizat si inseamna doua lucruri diferite.

    • Nenea Unu, mie nu-mi trebuie scoala sa pot trece regulamentar pe o trecere de pietoni, ok?

    • Da era bun daca o faceai ca poate intelegeai ce citesti….

    • (2) Pietonii au prioritate de trecere față de conducătorii de vehicule numai atunci când sunt angajați în traversarea drumurilor publice prin locuri special amenajate, marcate și semnalizate corespunzător, ori la culoarea verde a semaforului destinat pietonilor.

      Deci au prioritate indiferent daca au semafor verde sau nu are trecerea semafor. Dar tu stii…

    • Pe unii cartile mai mult ii incurca decat ii ajuta.

  3. Nu trebuia lasat ci chemata Politia imedait si identificat. Un prieten de-al meu a fost lovit de un snowboarder iarna trecuta, care si-a cerut scuze si a plecat rapid. Ulterior cel lovit a acuzat dureri de spate si a ajuns la urgenta. Are probleme mari cu discurile de la coloana vertebrala nu mai simte un picior, urmeaza tratamente sa previna o eventuala operatie. Evident ca nu il mai gaseste pe cel vinovat sa mai raspunda pentru pagubele materiale si morale. Aceste trotinete electrice devin un pericol public pentru ca merg ba pe carosabil, ba pe zona pietonilor. In plus, nu sunt inregistrate cu numere, nu se fac scoli de condus astfel de vehicule. Trebuie legiferata treaba asta cat mai rapid si sanctionati cei care incalca regulile.

    • Da bah nene ,scoala de trotineta ne mau trebuie! Ca sa avem sa ingrasam toate neamurile de manivela! Sau te pomenesti ca esti instructor auto!
      Sunt aia care chipurile” predau” legislatie rutiera mai ceva ca un profesor universitar!
      O sa ajungem sa cerem pregatire sau atestat ca sa bagam un fier de calacat in priza dupa astia ca matale!
      Daca ala de pe trotineta sau de la volan e dement degeaba are atestat sau permis!

  4. Trotinetele ar trebui folosite numai de către persoane care dețin un permis special/certificat care să includă și o poliță de asigurare și pe care viitorul trotinetist sa-l obțină de la primărie/politie după ce a parcurs un curs online cu reguli rutiere de bază. Nu ai permis, nu te urci pe trotinetă, mergi pe jos sau folosește transportul în comun.

    • La ce mai trebuie ce zici tu ?Sunt multi care au permis de conducere pentru masini. Problema e la giboni, nu la faptul ca ai permis sau nu. Jegurile de Romanica(nu toti), nu respecta regulile de circulatie nicicum. Ei si cand merg cu masina, te injura ca nu treci mai repede pe trecerea de pietoni, ca el are afaceri importante, se grabeste la cimitir.

  5. Trotinetele astea…pericol public, nu alta! Omoara oamenii baaaaaah !!!

  6. Din păcate, nenorocirile provocate de-ale trocile-s tot mai multe și mai grave!
    Trebuie urgent construite exclusiv pentru ele, bitzicle’ și-ailate trăznăi asemenea lor piste speciale paralele cu trotuarul și separate ferm de acesta și de calea de rulare (bordură, strat vegetal etc), precum și pe lângă autostrăzi!

    • Lol tu nai umblat prin tari cu traditie in asa ceva bag de seama. Sa vezi cum te iau bicicletistii in coarne in Olanda sau Belgia cand treci strada si nu te asiguri. Te trantesc, te injura si tot tu iei amenda daca te vede politia.

  7. @aruna/samir, pe trotuar circula pietonii, pe trecerea de pietoni traverseaza, stiu pentru voi este ilogic, pietonii
    inteleg ca ca sunteti trotinisti, dar o trotineta electrica poate atinge 30-40km/h, adaugati masa trotinistului si franele nu foarte eficiente si vedeti ce iese

  8. Formularea pro tv istica „sub privirile șocate ale …”
    Un ziua de azi toată lumea e șosocata. Că așa i moda. Noroc pentru g4 că articolul e preluat
    Altfel le as fi atras atenția că genul asta de derapaje intr o presă normala nu prea se justifică. Deloc.
    Dar na…jurnalistul e și el om. Trebuie să mănânce și gura lui ceva. Le mai înflorește

  9. Ce face fetele, luam bani de la niste lobbyisti care vor sa interzica trotinetele? Le-au scazut taximetristilor vanzarile si va platesc un mic smear campaign? Scarbosi oameni ati ajuns…

    • Nu mai poulica, vrem doar sa raspunda penal atunci cand accidenteaza pe cineva pe trotuare sau pe trecerile de pietoni !

    • Lol da-l in judecata. Reclama-l la militie. Un accident e un accident, indiferent daca a dat cu skateboardul sau cu tirul peste tine cand erai pe trecere/trotuar.

  10. Vreau sa zic ca peste masina mea in miscare, in parcarea de resedinta, era sa dea unu’ cu o trotineta… dude-ul care o conducea habar nu avea ca era in zona rezidentiala si ca viteza e de cel mult 20 .. iar daca era zona pietonala 5km/h

    • Altu cu radar in cur.

    • Asigurarea casco si de sanatate privata e cheia pastrarii integritatii si sanatatii dar si a-l face pe …sa simta gustul amar al prostiei prin despagubiri , inclusiv proprirea veniturilor.Se ocupa firma de avocati ai asiguratorului.

  11. Eu am proces c-un biciclist, de fapt firma de asigurare-despagubiri de cateva mii de euro platite de firma de asigurari la spitalul privat.