G4Media.ro

În cinci ani, mașinile pe hidrogen ar putea avea același preț ca…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Mie imi place diesel.

  2. Si mie. Eu nu voi renunta la diesel…

    • Vei renunta ca-ti place sau nu. Pentru ca taxele vor fi din ce in ce mai mari, pentru ca nu mai poti sa intri cu cazanul in niciun oras din Europa.

  3. Iar mie imi place calul cu căruța . . vând fân.

  4. In timp ce Germania isi face infrastructura de statii de incarcare cu hidrogen, tehnologie compatibila inclusiv cu masinile grele si scalabila, celelalte tari se mandresc cu subventii record pentru turisme electrice cu baterii de laptop. Cele 2 tehnologii sunt complementare. Primele statii de incarcare cu h2 ar trebui sa apara in marile orase, acolo unde autobuzele diesel ar putea fi inlocuite cu autobuze pe hidrogen.

    • Tehnologia cu hidrogen este cu cel putin 15 ani in urma fata de cea pe baterii. Suna foarte bine treaba cu hidrogen ( emisii zero , inclusiv pe partea de productie) dar in realitate sunt dificultati uriase incepand cu costurile de productie ale hidrogenului , continuand cu problemele de inmagazinare si terminand cu riscurile uriase in caz de explozie. Sa nu uitam ca tehnologia exista de mult timp ( rachetele spatiale functioneaza cu hidrogen) dar in 40-50 de ani nu s-a avansat deloc in a transforma-o in tehnolgie comerciala.