
Hermes, producătorul genților Birkin care ajung și la 100.000 de euro, a anunțat creșterea vânzărilor la nivel global pe primul semestru
Hermes, compania care deține celebrul brand de genți Birkin, a raportat joi o creștere de 13% a vânzărilor, relatează Reuters. Rezultatele grupului francez ies în evidență după o serie de rezultate dezamăgitoare ale vânzărilor din partea rivalilor – inclusiv Kering și LVMH – care au sporit îngrijorarea investitorilor cu privire la perspectivele incerte ale sectorului de lux în următoarele luni.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Casa de modă franceză sfidează tendința generală din industria bunurilor de lux, afectată puternic de scăderea vânzărilor în China ca urmare a problemelor din economie. Kering și LVMH au raportat în zilele precedente pierderi uriașe cauzate de pierderea clientelei chineze, pe când Hermes raportează o creștere datorată acestei piețe.
Axel Dumas, directorul executiv al brandului, spune că Hermes a înregistrat o scădere ușoară printre așa numiți clienți aspiraționali, ceea ce a avut un impact asupra produselor cu volume mai mari, cum ar fi accesoriile de modă, inclusiv eșarfele de mătase.
Acest lucru a dus la scăderea cu 5,6% a vânzărilor din divizia mai mică de mătase și textile a grupului în cursul trimestrului.
Vânzările totale ale grupului francez de lux au crescut la 3,7 miliarde de euro (4,02 miliarde de dolari), o creștere cu 13%. Cifra a fost în linie cu așteptările analiștilor. Vânzările din Asia Pacific, cu excepția Japoniei, au crescut cu 5,5%, în timp ce Japonia a înregistrat un salt de 19,5%, a declarat acesta conform Reuters.
Brandurile europene de lux beneficiază de o creștere a vânzărilor în Japonia, unde turiștii – în special chinezii – profită de yenul slab. În China însă, o criză imobiliară și nesiguranța locurilor de muncă afectează economia, ceea ce a afectat cererea de bunuri de lux, după ce, în urmă cu un an, creșterea post-pandemică a țării a scăzut.
Compania de consultanță Bain a declarat luna trecută că în China a apărut o preferință pentru o modă mai discretă, pe măsură ce bogații țării încep să evite să își etaleze averea într-o perioadă de austeritate economică.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank