G4Media.ro

Guvernul Germaniei nu va fi de acord cu planurile UE de a…

Foto: InquamPhotos / Octav Ganea

Guvernul Germaniei nu va fi de acord cu planurile UE de a interzice vânzarea de maşini noi cu motoare cu ardere internă din 2035

Guvernul Germaniei nu va fi de acord cu planurile Uniunii Europene de a interzice efectiv vânzarea de maşini noi cu motoare cu ardere internă din 2035, a declarat marţi ministrul de Finanţe Christian Lindner, transmite Reuters, citată de News.ro.

În încercarea sa de a reduce emisiile care contribuie la încălzirea planetei cu 55% până în 2030, faţă de nivelurile din 1990, Comisia Europeană a propus o reducere cu 100% a emisiilor de CO2 de la maşinile noi până în 2035.

Asta înseamnă că ar fi imposibil să vinzi maşini cu motor cu combustie după 2035.

Parlamentarii Parlamentului European au susţinut propunerile luna aceasta, înainte ca negocierile cu ţările UE cu privire la legea finală să aibă loc.

Vorbind la un eveniment găzduit de asociaţia industriei BDI din Germania, Lindner a spus că vor continua să existe nişe pentru motoarele cu ardere internă, aşa că interdicţia este greşită. El a mai spus că guvernul nu va fi de acord cu această legislaţie europeană.

Lindner, un membru al democraţilor liberi pro-business, partid care împarte puterea cu social-democraţii şi verzii, a spus că Germania va fi în continuare o piaţă majoră pentru vehiculele electrice.

sursa foto: InquamPhotos / Octav Ganea

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

20 comentarii

  1. Lepre până la capăt.

    • @Vladimir Putin e vaccinat cu Pfizer
      politic asta inseamna ca ue a incetat sa existe.probabil ultima tara din ue va fi romania sclavilor

    • @Constantinescu Valentin-Ionut
      evident, UE sunt in fapt germania si franta. Restul asa, de umplutura.

  2. Germania! 😁. Urmează Franța, apoi Italia.

    • Deocamdata nu Guvernul german a declarat asta, ci asociatia producatorilor auto. Aceiasi producatori auto germani care au scos tot felul de studii care aratau ca masina electrica e mai poluanta, comparand o limuzina electrica cu o clasa compacta pe benzina.

  3. Or fi ei cutre expuse pe partea auto, dar au dreptate, suntem departe de electrica sustenabila si nu Europa are o mare problema cu poluarea globala. Sa fie parasutati toti marxistoizii woke direct in china si rusia.

    • To’ar’shu georgevici, masina electrica strica fix planurile rusiei, asha ca nu vad de ce ai deporta in Rusia ecologistii. Dar pentru capetele seci oricne nu-ti permite sa faci tot ce ai tu chef e marxixst si neocomunist si trebuie deportat in Rusia si China

  4. Ce comentarii, ce analize economice, ce capacitatea de intelegere a contextului european, ce romania!

    Si totusi votati psd cu 2 maini:)))

  5. comentatorii anti UE :)) Absolut toti dintre ei, daca nu am fi in UE, ar fi si mai saraci si mai pr.osti decat in prezent.

    • Cred ca e mai complicat aici. Poate ar fi si ei putin mai saraci, dar mult mai important, ar fi si cei adaptati la capitalism la fel de saraci (dupa gandirea lor) si atunci nu s-ar mai vedea atat de clar ce ratati de doi bani sunt.

  6. Foarte bine, până când o mașină electrică nu se va încărca în 15 minute complet și autonomia nu va fi minim 600 de km, iar prețul similar cu al celor pe benzină, visul eco nu are sens.
    E absurd să se chinuie Europa să reducă emisiile când Asia (China – cel mai mare emitent, India, Pachistan, Rusia), Africa, America de Sud și SUA, nu reduc nimic. Europa nu e într-un bol de cristal, emisiile Europei sunt cred sub 10% din emisiile globale. Transportul personal e 15% din emisii. Deci mașina electrică în UE e o glumă progresistă.

  7. Și dacă in 2035 ne dam seama ca nu am reușit sa oprim încălzirea globala și C creste încontinuu ce facem? Vom admite ca creșterea temperaturii se datorează unor alți factori? Soare? Mișcarea în spațiu al întregului sistem solar? Alți factori externi?

    • Daca ne informam din surse credibile nu avem cum sa ajungem la concluzia ca poluarea nu are un rol esential in cresterea temperaturii globale.

  8. În sfârșit mai și gândește cineva în idioțenia asta de UE!
    Fit for shit e o tâmpenie, castrează industrial Europa în favoarea Chinei!

    • Da, cineva gandeste. Mai exact se gandeste la propriile interese economice. Daca citesti cu atentie, vezi ca declaratiile alea sunt ale industriei auto germane, care normal ca n-are nici un interes sa se renunte la motoarele termice. Si la fel gandeste si industria petroliera si tarile exportatoare de petrol.

  9. Simpla pb de stat care nu este producator de energie electrica. Vehiculele electrice, ofera statelor producatoare de energie, posibilitatea de a deveni exclusiv producator/vanzator de energie.
    De a stapani 100% lantul economic SI fiscal.
    Simplu: eu produc (energie), eu iti vand (energie), eu incasez totul

  10. Puneti mana si cititi. Despre cine si cum s-a infiintat pe 24/03/1957, Comunitatea Carbunelui si Otelului. Cine a fost la baza creerii si cum a fost creata aceasta comunitate. Nu de alta, dar va poate ajuta sa nu va mai faceti de ras aici, publicand diverse texte.
    Internetul este prietenul Dv 😉

  11. Problema e că după 2035 nu le va mai cumpăra nimeni!
    Industria auto germana cere voie frumos sa se sinucidă pe limba ei.