G4Media.ro

Guvernul britanic pariază pe biciclete și pune la dispoziție 2 miliarde de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. „cursuri de învățare a mersului pe bicicletă” , numai la idioții ăia poți să auzi ceva așa de penibil.

    • Bineinteles, Romania este pe primul loc in UE la numarul bicilistilor morti in accidente rutiere, cu numar dublu fata de media europeana, dar noi dam lectii despre cum nu e nevoie de lectii de mers pe bicicleta.

    • Eduard,
      Morții din rândul bicicliștilor nu sunt din cauză că nu au echilibru și cad de pe șa !
      Dacă s-ar da examenul auto pe bune ar fi mai puțini morți pe șosele, din toate categoriile : pietoni, șoferi, pasageri, bicicliști.
      Problema principală sunt șoferii, și drumurile care contribuie la șofatul aberant

    • Am văzut destui adulți în România care nu știu să meargă pe bicicleta și chiar se tem să învețe singuri. Poate că un curs le-ar fi fost bun….
      În Olanda țară unde aproape toată lumea se deplasează cu bicicleta copii iau cursuri de biciclit, opționale. Dar nah, Romanii sunt mai deștepți, n-au nevoie…

    • Mario, sunt sofer si biciclist (si pieton, trotinetist, skateboardist etc) si am trait suficiente evenimente in toate aceste instante cat sa iti garantez ca e nevoie de lectii si ptr biciclisti. In primul rand in Romania nu exista infrastructura ptr biciclete, iar asta presupune un skill level destul de ridicat, inclusiv in ceea ce priveste situatiile in care cazutul de pe bicicleta este inevitabil. Ca sa nu mai zic ca am pedalat multe zeci de km in Londra si in primele zile nu intelegeam ce e diferit (dincolo de infrastructura) fata de Bicuresti: nu exista gropi iar canalizarile sint la nivelul carosabilului.
      Nu proiecta experienta ta si skill levelul tau pe ceilalti. In rest, da, soferii din Romania sunt niste brute si suntem pe primul loc la accidente rutiere punct.

  2. Noi dam cu banii de catedrale și biserici.
    Dacă ne rugam transportul prin București se va fluidiza și va fi excepțional.

  3. Eduard,
    Morții din rândul bicicliștilor nu sunt din cauză că nu au echilibru și cad de pe șa !
    Dacă s-ar da examenul auto pe bune ar fi mai puțini morți pe șosele, din toate categoriile : pietoni, șoferi, pasageri, bicicliști.
    Problema principală sunt șoferii, și drumurile care contribuie la șofatul aberant