G4Media.ro

Guvernul a aprobat memorandumul privind metroul care va lega Bucureștiul de Aeroportul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Da’ de ce trebuie sa-l cheme metrou?… in Atena parca linia aeroport – oras are tarif si statut separat

    • Pentru ca „linia” ar fi teoretic trenul din gara. Asta pun pariu ca a fost facuta doar ca sa mai arda niste bani straini pe studii. Drula a amanat proiectul pentru a incepe alte proiecte mai prioritare si a reveni cu metroul de aeroport cand va fi mai rentabil. Dar fiind respins de USR, de ce sa nu il ia ei ca sa arate „cum blocheaza USR proiecte dar deblocheaza ei”?

      Hai sa vedem daca il termina mai repede de 2055.

  2. Asta e din ciclul: am văzut si bulgari fericiți. Ultima oara cand am venit in cu avionul la Otopeni a fost si un bulgar in avion. 119 romani si un bulgar. As vrea sa vad ca geme trenul ala de la Otopeni înainte de a arunca cu banii. Sunt chestiuni mai arzătoare de rezolvat(metrou in Rahova de ex), iar metroul e cea mai scumpă abordare care se justifică doar in zone dens populate.

  3. Parcă „pe timpul” lui Drulă nu era eficient!
    Acum a fevenit brusc eficient?!!!!