
Grupul Zara retrage două fotografii de pe site-ul său după o plângere a autorităţii britanice de reglementare a publicităţii
Zara, marcă a grupului Inditex, a retras două fotografii de pe site-ul său după ce Autoritatea pentru Standarde Publicitare (ASA) din Regatul Unit, organismul de reglementare a publicităţii din această ţară, a emis o plângere conform căreia imaginile prezentau modele „nesănătos de slabe”, transmite miercuri agenţia EFE, transmite Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Grupul spaniol de îmbrăcăminte Zara a comunicat organismului britanic faptul că a modificat deja listele de produse în care apăreau aceste fotografii şi a eliminat imaginile respective, potrivit informaţiilor publicate miercuri de ASA pe site-ul său.
În plângere, ASA a afirmat că a studiat patru imagini şi a solicitat Zara ca două dintre aceste reclame să nu mai apară „în forma reclamată” şi ca produsele să fie prezentate „în mod responsabil”.
În primul caz, ASA a insistat că „poziţia modelului şi alegerea hainelor din reclamă dădeau impresia că modelul era nesănătos de slab”, precizând că braţele, umerii şi pieptul său erau „foarte slabe”.
În a doua imagine, picioarele modelului „păreau remarcabil de subţiri” şi, „din cauza stilului rochiei pe care o purta, clavicula modelului ieşea în evidenţă în mod vizibil”.
Grupul Zara a precizat în timpul anchetei că a respectat recomandările britanice, solicitând de la cele două modele în cauză „un certificat medical care să ateste starea lor bună de sănătate” înainte de a le angaja.
În cazuri similare, ASA a interzis deja imagini publicate de companiile Next şi Marks & Spencer în acest an.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.