G4Media.ro

Germania sprijină România și Polonia în adaptarea căilor ferate pentru a permite…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. nu inteleg de ce trebuie sa ne adaptam noi calea ferata si nu si-o adapteaza ucraina. doar vor in ue si in nato, nu? sa faca bine sa renunte la standardul sovietic si sa treaca la cel al uniunii europene si in privinta ecartamentului. din 2014 pana acum aveau tot timpul.

    • pt ca e mai simplu acuma repede sa transformi o ruta-doua aici, unde nu se trage cu ghiuleaua, decat sa schimbi peste noapte intreg sistemul din ucraina [si, apropos, finlanda sa nu mentionem moldova]. nimeni nu e nebun sa-si inchipuie ca vreodata recolta ucrainei va fi transportata cu trenul (asta pt cine a vazut vreun vapor vreodata).

    • Ucraina e sub asediu rusesc din 2014. Dar tu știi asta, rusule.

    • E mult prea mare reteaua lor feroviara.

  2. Trebuie să vină neamțul să facă treabă, noi nu suntem în stare.

  3. Tanti draga… mai lasa haurolacu’ si incearca sa gandesti cu propriul creier… daca el nu este in stadiu de subdezvoltare cronica cu sindromul fakebook-shosho’… Ucraina are ecartament mai lat decat noi si angajatii cailor ferate trebuie sa repare daunele facute de rusi… ei au putut repara un pod de cale ferata bombardat linga Irpin in 29 de zile… fara polistiren… (daca pateau acolo ce am patit noi cu podul din jud. Neamt … ciorapel era cu un glonte in cap sau sigur era suspendat de o grinda!). Asa ca trebuie pusa manuta si… intre Galati si Constanta via Faurei … montate sine pe doua ecartamente ca intre Campulung la Tisa – Sighetu-Marmatiei – Valea Viseului (pe aceleasi traverse sunt montate doua perechi de sine… intercalat) … sau, in Galati, rezolvata problema translatarii vagoanelor de pe boghiuri de ecartament lat de 1520 mm pe cele de ecartament european de 1435 mm…dar pentru asta trebuie niste bani, mai putina birocratie cu studii de fezabilitate si… angajati oameni care sa faca treaba care nu e chiar simpla… in conditiile in care calea ferata de la noi este intr-o stare mai jalnica decat intr-o tara aflata in razboi… atat de mult au furat „smecherii”… mari si mici…

  4. Germania nu ajuta Romania, corect titlul ar fi Germania si Romania ajuta Ucraina pt. adaptarea cailor ferate din Romania pentru a inlesni exportul cerealelor.