G4Media.ro

Galațiul și Brăila vor finanțare din PNRR pentru un transport de suprafață…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Exista in PNRR finantare pentru asa ceva? Nu imi aduc aminte sa fie in PNRR. Sa o faca din fonduri europene, cu proiect, daca vor. Ei cer doar finantare. Asta seamana a „da si mieee un leu”. Doi pesedisti care vor si ei niste bani de furat din PNRR. Nu spun nimic despre costuri, perioada de implementare.
    Au studiu de fezabilitate pentru asa ceva? E gata pana in 2026?
    Probabil s-au gandit ca or sa ramana bani de la metroul ala al lui Boc, cel care nu o sa fie facut vreodata. Nu pana in 2026.
    Pesedistii confunda PNRR-ul cu PNDL-ul.

  2. scapatine de PSD

  3. Poate se vor uni, în sfârșit, după amar de ani de rivalitate.

  4. Mamaligaru de la Focșani n-o avea nici o ambiție să dezvolte orașul??? Șobolanul roșu 🤮

  5. În mod sigur nu se va realiza acest proiect , deoarece pe acel traseu precis există ceva vietăți care își au arealul de răspândire , și nu trebuiesc a fi deranjate, iar vreun ONG le vor apară drepturile în instanță , așa sunt legile în colonia Românica .

    • legile sunt facute pentru smecherii care si-au facut averi si au guvernat de la revolutie. Nu va mai plangeti cand asta ati votat ani si ani de zile.

  6. Mai degraba ar face ceva tram-train la o zecime din costuri ca sa nu mai vorbim de mentananta.

  7. Cred că investițiile în infrastructură (domeniu la care, din păcate, România stă foarte prost) trebuie încurajate, indiferent de culoarea politică a celor care le inițiază.

    Sigur, condiția e ca aceste investiții să se facă cinstit și cred că din acest motiv există scepticism când sunt inițiate de PSD.

    În fine… Există, într-adevăr, nevoia construirii unui aeroport între cele două orașe și o linie de tren care să facă legătura cu aeroportul.

    Ceea ce nu înțeleg (și nici inițiatorii n-au explicat) e de ce trebuie ca trenul să fie monorail. Nu era mai practic să fie un tren normal care să se poată lega și la rețeaua de cale ferată a CFR-ului?

    Întreb și eu…