G4Media.ro

Gabriela Firea: În continuare, centura ocolitoare a Bucureştiului este o himeră. Constructorul…

Gabriela Firea: În continuare, centura ocolitoare a Bucureştiului este o himeră. Constructorul turc – da, turc, pentru că al Guvernului este bun – susține că CNAIR nu i-a dat frontul de lucru

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, susține că actualul Guvern împrăștie doar minciuni despre noua centură a Bucureștiului și că firma de construcții – din Turcia – nici măcar n-ar fi primit în posesie frontul de lucru.

„Atunci de ce au venit toţi să lansaze şantierul? De ce au făcut declaraţii pompoase cum că vor dudui lucrările la Centură?”, a scris Firea pe pagina personală de Facebook.

Firea a subliniat că întreg proiectul rămâne o himeră și că normal era ca Ministerul Transporturilor să accepte să-l transfere Primăriei.

„Despre artificii, autostrăzi, alţi demoni şi minciuni. Pe acest şantier ar fi trebuit să fie acum sute de muncitori. Zi lumină. Aşa ni s-a promis. Centura ocolitoare a Capitalei este, încă, o himeră. Se poate lucra pe un segment de 1,5 km din 16 contractaţi, dar activitatea e de o tristeţe înfricoşătoare. Constructorul turc – da, turc, pentru că al guvernului este bun -, spune că nu i-a dat CNAIR, care aparţine de Ministerul transporturilor, front de lucru. Să nu uite Guvernul că i-am rugat de nenumărate ori să transfere Centura la Primărie, pentru a o finaliza. Aşa cum am finalizat şi Podul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu, Pasajul Sudului şi vestitul Pod Ciurel. Investiţii începute de ani de zile şi abandonate în fază incipientă. Cuvintele sunt de prisos!”, a scris Gabriela Firea.

Ea a postat și o înregistrare din locul în care ar fi trebuit să se regăsească şantierul acestui tronson al centurii ocolitoare.

 

Ministrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode, a semnat  în 18 august ordinul de începere a lucrărilor pentru lotul Vidra – Bragadiru al Centurii de Sud a Bucureştiului şi a anunţat începerea efectivă a lucrărilor pe acest tronson.

„Astăzi încep efectiv lucrările la primul tronson prin înmânarea ordinului de începere pentru tronsonul 1 din Lotul 2 al Autostrăzii de Sud a Bucureştiului”, a declarat Lucian Bode, prezent la deschiderea oficială a lucrărilor pentru Autostrada de Centură Bucureşti (A0), Lotul 2, Vidra-Bragadiru, alături de premierul Ludovic Orban.

Autostrada de Centură a Bucureştiului este vitală, iar Guvernul îşi propune ca, până la sfârşitul anului, să semneze toate contractele de proiectare şi execuţie pentru cele patru tronsoane de nord şi să înceapă şi să continue lucrările de construcţie la cele trei tronsoane din sud, a declarat, în 18 august, prim-ministrul Ludovic Orban.

„Am ţinut să fiu prezent la acest eveniment extrem de important. Practic, astăzi încep lucrările pe primul tronson de autostradă de centură, din cele şapte tronsoane de autostradă care urmează a fi construite”, a afirmat Orban.

Proiectul este finanțat din fonduri europene.

 

Foto: Centura Bucuresti sursa Asociatia Pro Infrastructura

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Nu ma intereseaza ce are de spus cotofana. A cheltuit in 4 ani si 3 luni 4 miliarde de euro si orasul in loc sa arate ca Bruxelles arata ca Bombay. Nu am citit articolul, am intrat doar sa comentez despre cotofana hoata si mitomana.

    • Mumbai, va rog, sa respectam vointa poporului indian care a redat orasului denumirea istorica.
      In alta ordine de idei, madama pare asa de naturala pe marginea soselei aleia de parca e de ani de zile de-a locului. Ghinionul ei ca nu a trecut vreun TIR prin zona ca sigur ar fi oprit sa-i dea si ei de-un pachet de tigari.

    • CA DE OBICEI SARMA IN KUOR SE VAITA SI SE SCREME, GARGARA PT FRAIERI

  2. Vai, dar ce bine ii sta pe centura, printre boscheti, zici ca e de acolo!
    Parasuta asta minte de rupe, putea sa de filmeze si in fundul curtii lui pandele sa ne spuna ca nu se lucreaza. Chiar zilele trecute erau aratate imagini la tv cu o portiune de vreo 100 m care era blocata „din cauza dacilor”…
    Cine stie unde filmeaza ea..oricum A0 (centura noua) e diferita de centura actuala a capitalei care trebuie supra-largita. Probabil ca le incurca intre ele
    https://www.facebook.com/411782165662463/posts/1692225567618110/

  3. Se pare ca femeia asta are afinitate la turcaleti.

  4. Țara lui papură vodă, numai hoți, mincinoși și lăutari la mandolina

    • Nu stiu despre ce vorbeste Firea , pasajele alea sunt de 100 m fiecare. Aia nu e infrastructura, mai erau si incepute inainte. Infrastructura inseamna sa faci vreo 10 ride-parks la intrarea in oras, sa faci tramvaie rapide care sa circule fara sa stea dupa masini, sa faci benzi unice pentru autobuze si troleibuze, sa faci vreo 20-30 pasaje noi noute care sa fluidizeze in puncte esentiale circulatia, sa ai conexiuni rapide de la o linie de transport public la alta, sa poti sa zici in orice zi ca nu merita sa-ti bati capul cu masina ca sistemul de transport public merge perfect si poti sa-ti reglezi ceasul dupa el, etc.

  5. Duamna Gabi,
    Unde sunt trandafirii de pe șapcă, că doar nu ați ajuns și dvs. in situația ingrată de a vă lepăda de partid, așa cum se lepădau de ciumați in secolele trecute?!
    PS. Sunt cumva brodați pe partea din spate, iar spinii țin loc de arici ajustabil ?

  6. Stim cu totii ca iti place cu turcii,
    Esti o unealta, cu ego maaare! Te joaca sultanii cum vor

  7. Nenorocita PSD-ista.
    Mue PSD, mue hotilor si coruptilor!

  8. Sarma va disparea numai daca bucuresteni toti ies la vot si io da la cioc

  9. Locul acestei persoane este cel din fotografie .

  10. Vai de noi! Cu un DNCB(centura capitalei) de rasul lumii, cu o portiune „modernizata” dar plina de treceri de pietoni, de sensuri giratorii(ca la nimeni din UE!), s-a dat startul la constructia A0, o autostrada iar de rasul lumii, din proiect, cu mari lacune tehnice(de ex. trecerile peste DN1 si DN2 de rasul lumii! – pentru ca ca nu doresc sa nationalizeze doua-trei casute si niste terenuri agricole!) si care va fi bineinteles pe doua benzi/sens!!! Cine merge pe A1 Bucuresti-Pitesti stie ca o autostrada pe doua benzi/sens devine o catastrofa in timp, cand traficul tot creste…Dar o centura, dar o centura autostrada?!? Trei benzi pe sens este total necesar!
    Bineinteles ca partidele de stanga(psd,alde,proRomania)nu vor nici in ruptul capului autostrazi si sosele de viteza, ei vor doar sa mai castige doi-trei pensionari la viitoarele alegeri.
    La vot toti cei care vor „o tara ca afara”!