G4Media.ro

Fotbal feminin: Campioanele mondiale americane, înfrânte pe terenul salarial

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. :)) Le-a lovit putin realitatea economica?!
    Remuneratia este dictata de piata, de nivelul de cerere din piata mai precis. Problema lor e ca nu este cerere pentru produsul de entertainment pe care il ofera ele. Pe romaneste, nu se uita nici macar femeile pasionate de fotbal la ce joaca ele.
    Si este evident de vazut de ce: diferenta de calitate si performanta intre nivelul lor de fotbal si cel masculin e incomensurabil.
    La putin timp dupa castigarea uneia dintre cupele lor mondiale (echipa nationala feminina a US), aceste mari campioane si-au luat-o cu 5-2 de la echipa de U16 a clubului FC Dallas.

    • meciul pe care il mentionati a fost la un antrenament. Un meci informal, nici macar un amical, care a fost aranjat ca sa dea posibilitatea U16 Dallas FC sa joace cu niste campioane mondiale.
      Da, cererea dicteaza oferta. FInala Cupei Mondiale la fotbal din 2019 a fost mai mare decat a celei din 2018. Va las sa descoperiti dumneavoastra in care au jucat barbati si in care femei. A, veti spune ca in 2018 nu a jucat echipa SUA, comparand audienta meciurilor SUA la feminim si masculin sigur ar castiga barbatii. Ati gresi, top 3 cele mai vizionate din istorie sunt meciuri de femei.
      Dar este usor sa perpetuam misoginia fara sa ne informam.
      O zi buna,
      un barbat, mai umblat…

  2. Feministule, lasa vrajeala! (asta daca esti, intr-adevar un tip)
    Ceva data/statistici ai pentru afirmatiile tale ridicole – „Finala Cupei Mondiale la fotbal din 2019 a fost mai mare decat a celei din 2018”? Nu?… Uite aici:
    Cupa Mondiala 2018 (men) – total viewers 3,57 bn people (jumatate din populatia globului!)
    Finala 2018 – 1,12 bn live audience (884,37 mil on tv, 231,82 mil digital)
    Cupa Modiala 2019 (women) – total viewers 1,12 bn (cat finala baietilor!!)
    Finala 2019 – 82,18 mil live audience, total of 263,62 mil one-minute reach viewers.
    Sursa: fifa.com.
    Pe scurt, cei mai multi din cei 263 de milioane (181,5 mil) au intrat un minut, s-au uitat si au iesit. Cam asta e nivelul de atractie al fotbalului feminin, ca de nivelul de performanta nu are sens sa vorbim.

  3. Problema nu exista. Discutia este perpetuata doar de valul nou de feminism al stangii radicale (ce la noi sunt cunoscuti drept sorosisti). Nu este o discriminare a femeilor. Platile sunt facute de incasari, iar ligile profesoniste masculine au audiente mari, iar la cele feminine au audienta mica. Tenisul, handbalul feminin in tarile nordice, sproturile de iarna sunt exceptii unde spectatorii se uita la competitiile feminine. SI nu este din cauza misoginismului ca nu au cautare. Sportul masculin este pur si simplu mai angajant si mai performant, conform diferentei de putere fizică existenta intre cele 2 sexe.

  4. Feminismul radical in cautarea de fraieri pentru pretentiile pe care le emite va cere si un internet al femeilor pentru ca e …dominat de barbati .
    A fost inventat inventat de barbati , bineinteles ca e modelat si algoritmizat dupa toate regulile patriarhatului opresiv. Trebuie regandit pentru a fi mai prietenos si mai women-orientated .
    PC-ul ,SJW, equality of outcome, ”toxic” masculinity au devenit instrumente de santaj si hartuire sociala. De aia castiga oameni ca Trump, lumea s-a saturat de bulsiturile stangii radicalizate.
    Mesajul celor care voteaza cu Trump chiar daca nu-i suporta caracterul mincinos spun de fapt ca in pofida defectelor lui de caracter, comuistii pot s-o sooga, barbatii cu sange in instalatie nu vor ceda niciodata in fata santajului.

  5. Comparatia este intre audientele din SUA, evident. Salariile sunt platite, indirect, de publicitate. Companiile din state sunt interesate de audienta din state unde fotbalul feminin este mai urmarit decat cel masculin (evident, datorita performantelor superioare). BTW, nu cred ca sunt feminist, depinde cum este definit acest concept, dar nu inteleg de ce suntem atat de putin toleranti.
    @Victor – cu Kenobi se poate avea o discutie bazata pe argumente, cu dumneavoastra evident nu. Soros e de vina, asa a spus idolul Liviu. Haha, stanga radicala, adica PSD, PRM si alte anomalii pe care le votati voi si dupa va plangeti de Soros.

    • Audientele sunt de pe FIFA.com. Nicidecum doar pentru statele unite, 3.47 bn reprezintă cum a spus Kenobi jumătate dun populația globului . Ma îndoiesc ca in Europa sotiile lasă balta totul ca sa se uite la women soccer. In Orientul mijlociu femeile nu prea au voie la tv… daca audientele ar fi fost cele din SUA, ar fi fost mult mai mici. Eu pot sa spun ca in 28 de ani de când sunt aici nu am urmărit vreun minut de soccer feminin și nu cunosc pe nimeni care sa o fi făcut vreodată. E doar o poveste inventata de o lesbiana activista și dusa la extrem de presa de stânga. Banii se câștiga pe merit, nu pe care striga mai tare.

    • @b Vorbesti aiurea in targ. Banii de care se plang feministele din echipa nationala a US nu au venit din contracte de sponsorizare, deci nu are treaba cu audienta locala din US.
      E vorba de premiul in bani primit in urma castigarii competitie de la FIFA. Acelasi tip de premiu pe care echipa masculina a Frantei l-a primit in 2018.
      Pe cifre, Rapinoe &co se plang ca ele au fost platite (de FIFA!) doar 4 mil $ ca au castigat World Cup in vreme de Mbape &co au primit 39 mil$ in 2018. Adica de cca 10 ori mai putin. Dar daca te uiti la audientele finalelor vei vedea ca baietii au adunat de cca 13 ori mai multi viewers decat fetele (1,12 bn vs. 82 mil).
      Deci, pe cifre (generated audience vs. revenue), Rapinoe&co au fost mai bine platite decat Mbape&co.