G4Media.ro

Firea: Începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe podul Ciurel, care…

Firea: Începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe podul Ciurel, care simplifică foarte mult legătura dintre Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, anunţă că podul Ciurel a fost deschis circulaţiei sâmbătă. „Începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe Ciurel (…) care simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere – Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei”, a declarat Firea, citată de News.ro.

„Începând din această dimineaţă, bucureştenii pot circula pe Ciurel (1 pod hobanat peste Dâmboviţa, 3 pasaje supraterane şi 9 bretele rutiere) care simplifică foarte mult legătura dintre cele două artere – Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei. În etapa a doua a investitiei, pentru care sunt aprobate atât proiectul tehnic, cât şi culoarul de exproprieri, se construieşte drumul expres între Nod Virtuţii şi Autostrada A1”, a scris pe Facebook Gabriela Firea.

Ea a susţinut că finalizarea proiectului a fost întârziată de „interese meschine”.

„Din păcate, timp de zece ani această investiţie a stagnat din cauza intereselor meschine, dovedite ulterior şi nelegitime în instanţă, ale unor ONG-işti care acum au tupeul să aspire la funcţiile de primar, al sectorului 6, respectiv al Capitalei”, a afirmat primarul Capitalei.

Primarul general al Capitalei Gabriela Firea anunţa, joi, că sâmbătă va fi deschis şi dat circulaţiei Podul Ciurel-Nod Virtuţii, cea mai mare lucrare de infrastructură realizată în ultimii 30 de ani în Bucureşti. Edilul adăuga că „proiectul, început acum 14 ani, a stat aproape 10 ani în tribunale, o pierdere pentru bucureşteni care se traduce financiar în 10 milioane de euro plătiţi în plus. 90% dintre lucrări au fost realizate în aceşti 4 ani de mandat”.

„Proiectul a costat în final 50 de milioane de euro, deşi ar fi trebuit să coste doar 40. Concret, proiectul Splaiul Independenţei-Ciurel-Autostrada A1 a fost iniţiat de Primăria Capitalei încă din anul 2006, când această lucrare a fost declarată de utilitate publică de către CGMB. Lucrările efective au început în anul 2010, dar s-au oprit la scurt timp, pentru că familia Daneş, împreună cu asociaţia şi susţinută de domnul Nicuşor Dan, au dat în judecată Primăria de mai multe ori, sub diferite pretexte, pentru ca podul Ciurel să nu se construiască. Au solicitat pe rând: să se desfiinţeze autorizaţia de construire, să se anuleze în instanţă PUZ-ul de sector. Nu au reuşit, dar s-au pierdut foarte mulţi ani. Instanţa a decis că nu este afectată viaţa de familie a celor care deţin “casa roz” şi nici proprietatea privată”, explica Firea.

Gabriela Firea a prezentat şi câteva date tehnice ale proiectului:

„Nod Virtuţii:
Lungime totală – aproximativ 1 kilometru (de trei ori cat Podul Basarab)
Lungime pod hobanat – circa 235 de metri
Înălţime pilon central – 68,2 metri
Număr de structuri – 12 pasaje rutiere şi un pod hobanat
Număr de hobane – 24 perechi de hobane
Pentru realizarea proiectului au fost folosite:
– 66.000 metri cubi de pământ pentru terasamente
– 20.000 metri cubi de balast stabilizat
– 11.000 tone de asfalt
– 40.000 metri cubi de beton
– 5.150 tone tablier şi armătură metalică
– 310 tone oţel pentru hobane
– 13 kilometri de bordură
– 7.5 kilometri de parapete”.

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

22 comentarii

  1. Citez hotnews:
    „Până când va fi gata restul proiectului ce presupune o străpungere – un nou bulevard – până la autostrada A1, podul de la Ciurel va rămâne doar cel mai scump viraj la stânga din România”

    UN PROIECT MEGALOMAN SI INUTIL IN FORMA ACTUALA..

  2. Mahalagioaca asta intrece orice limita a bunului simt- a fost primar general cu TOTI primarii de sector de la PSD, a avut 3 ani de zile un guvern PSD! Iar ea vine acum si se plange ca nu a lasata sa faca nimic
    1. In 2016 a promis marea cu sarea
    – a reusit sa termine doar cateva proiecte incepute de altii, preluate la peste 80%. Iar la multe dintre ele a reusit sa mai incropeasca cate ceva in perioada de prelungire a mandatului, noroc de pandemie ca i-a dat timp
    2. A secretizat toate contractele si licitatiile, a refuzat sa le.puna la.dispozitia publica desi banii nu sunt ai ei, ci ai cetatenilor. A atribuit PE INTERESE contractul de tramvaie, judecatorii au spus ca a atribuit ilegal contractul
    3. Din interesele pe care le are ea a aruncat cu noroi in cetatenii care s-au saturat sa astepte sa faca ceva si au inceput sa construiasca singuri un spital pt copii! da, „mama bucurestenilor” si „mama natiunii” a atacat un proiect facut pentru COPII!! Si mai si sarea cu gura ca terenul de sub spital valoreaza o avere, de parca era terenul ei

  3. „…podul Ciurel, care simplifică foarte mult legătura dintre Şoseaua Virtuţii şi Splaiul Independenţei ”

    Acest pod nu face altceva decât să ușureze intrarea în intersecție și apoi pe șos. Virtuții. După asta, rămâi blocat în trafic la semaforul de la pasajul Lujerului, unde carosabilul este îngustat.

    Proiectul este total ineficient fără o stradă care să evite bd Iuliu Maniu, în direcția către A1. Acum drumul se termină pur și simplu într-un câmp.

  4. Pasajele rutiere la intersecții de căi rutiere nu fluidizează traficul rutier al capitalei ci atrag mașini.Capitala are nevoie de pasaje rutiere în locul trecerilor la nivel cu rețeaua feroviară.Municipalitatea vede paiele din ochii capitalei și nu vede bârnele.

  5. În 12 ani au răsărit blocurile… Unde se termina podul voluntareasa? Hai la dezbatere ca da cu tine de pământ mucosul… Curaj sarmulitza… Haide

  6. Am zis că nu o să mai comentez nimic . Mai mare mincinoasa și intriganta că ea nu am auzit .Eu de fapt nu mă pricep . Dar se vede că nimic nu este terminat . Ne-am nenorocit încă 4 ani cu acesta Bestie (Cățea in Călduri ). Școală Varanului adică Minciună și Dezinformare !

    • Nici metroul din Drumul Taberei nu e terminat. Dar ala e un proiect bun, ca e al lui Sică, nu?

    • Bai nea Petrov, de ce nu iei tu o placuta suedeza ca vad ca-ti place, ia-ti jagardeaua si mergeti unde e locul tradatorilor de tara, la puscarie. Duamna Gabi este una dintre cele mai reprezentative figuri ale ciumei rosii si a demonstrat asta prin tot ce a (ne)facut in mandatul ei de primarita. In afara de talharie ce a facut pentru bucuresteni?! Dar ce poti face cand capitala tarii e locuita de atarnatori? Exista sanse, destul de mari sa va spalati pe cap cu patachina inca 4 ani. Praful si pulberea se alege de Bucuresti…

    • Gheo, mai încet baiatule, ca ți se sparge o venă în cap și ajungi legumă. Nu că acum ai deborda de inteligență, după vorbă, după port, pari un șoldovan bețivan.

    • Petrov, poporul ti-o da la mUE :))

    • @peteoave ar trebui sa fii mândru de m5, doar a fost 7 ani din 9 sub conducerea psd. Aaa, stai, trebuia sa dureze doar 3?! Dar psd-ul face lucrurile încet si „bine” nu-i asa? Vai de tine si gandirea ta „logica”…

    • Mulți, dar próști tată!

  7. De unde are atâția bani Cucuona ? Pana și G4media este cumpărată .Tovarășii nu ne permit comentariile . Ne apropiem de Belarus . Nu voi mai citi nimic .

  8. De unde are atâția bani Cucuona ? Pana și G4media este cumpărată .Tovarășii nu ne permit comentariile . Ne apropiem de Belarus . Nu voi mai citi nimic . Cred că în curând voi fi arestat .

  9. Pasajul Basarab are 1.9 km. Oare Firea a fost vreodată pe el? Se vede cu ochiul liber că e mult mai lung. Cum sa zici de Ciurel că e de 3 ori mai mare :)))

  10. va inchipuiti ce iese la lumina dupa ce N.D. cistiga primaria bucurestilor si la citi le titie fundul ?

  11. Pasajul Ciurel a fost început în 2007, … După aproape 14 ani este finalizat!!!! Că să nu mai vorbim că nu duce nicăieri, eficienta 0.
    Rușine constructorului și primăriei, incompetenta maximă!

  12. Pasajul Ciurel a fost început în 2007, … După aproape 14 ani este finalizat!!!! Că să nu mai vorbim că nu duce nicăieri, eficienta 0.
    Rușine constructorului și primăriei, incompetenta maximă!

  13. 1 km de pasaj, 13 km de borduri :))

  14. Gabriela Firea:„proiectul, început acum 14 ani, a stat aproape 10 ani în tribunale și sa plătit 10 milioane de euro în plus față de contract. 90% dintre lucrări au fost realizate în aceşti 4 ani de mandat”.
    Pai tocmai sa autodenunțat, a plătit in plus față de contract 10 milioane de euro.
    Poate aude cine trebuie!!!

  15. Gabriela Firea:„proiectul, început acum 14 ani, a stat aproape 10 ani în tribunale și sa plătit 10 milioane de euro în plus față de contract. 90% dintre lucrări au fost realizate în aceşti 4 ani de mandat”.
    Pai tocmai sa autodenunțat, a plătit in plus față de contract 10 milioane de euro.Proiectul a costat în final 50 de milioane de euro, deşi ar fi trebuit să coste doar 40.”
    Poate aude cine trebuie!!!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.