G4Media.ro

Familiile distruse în urma accidentului aviatic de la Milano sărbătoreau un botez…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Cum am zis anterior, l-am cunoscut la Frankfurt in 1992 când era șef de șantier / GM la firme germane. Avea mii de oameni în subordine. Amicii care mi l-au prezentat, muncitori timoceni, ziceau că e supra- muncitor. Am dat mâna, atât. Veneam din România comunistă și nu-mi venea să cred că ” românii” pot face asta.

    Egoul, Dumnezeu, nu iartă. A rămâne UMIL în fața COSMOSULUI și a HIPER COMPLEXITĂȚII VIETII e o condiție necesară, nu suficientă, in a traversa generații.

    Cum mama mă-sii să se urce familii în același avion? Noi când plecăm la Annual Meeting, eram 20 in țară, plecam, obligați cu 4 avioane diferite.

    Tiriac are copilul drogat.
    Becali și-a prins că e groasă și stă cu Biblia în buzunar și rozariul pe mână tot timpul. Speră să scape. N-are cum.
    Ăla de la Elvila a ‘nebunit si el. Etc. Poți bea și fuma și…. oricât. Când mintea e luată rămâi GOL sau GOY. Etc. Etc.

    „Spune-mi cine e copilul tău ca să-ți spun cine ești”

    xxxxx HUMBLE xxxxx de la humă.

    • Corect, Roman Abramovic și nevasta-sa nu se urcau niciodată în acelasi avion. Cam toți miliardarii au regula asta.

    • Oare nu dispar marii magnați români cu bună știință, programat, că în ultima vreme au fost cam mulți… Cei românesc trebuie să dispară?

    • Miliardarul Petrescu murit din zgarcenie !. Daca avea un avion cu 2 motoare mai ramanea cu un motor ca sa se intoarca / zboare. Dar l-a mancat pielea pe Dan Petrescu sa cumpere un avion elvetian Pilatus (cu motor Canadian Pratt & Witney) si care ……….este cel mai eficient pentru transportul marfurilor prin satele din Africa ! . Pilatus NU e un avion suficient de sigur pentru transportul de persoane (mai ales milionari si miliardari !).
      Mai sunt vreo 4-5 mari Companii care fac avioane similare !. S-a cam renuntat in ultimii 10 ani la fabricarea celor cu 2 motoare…….ca e mai ieftin asa ! . Vizibilitate mai buna la pasageri / zgomot mai mic la pasageri s.a.m.d.. Ieftin si ….Periculos !
      Asa Producatorul l-a pacalit pe Dan Petrescu ca sa cumpere avionul !

      Ar trebuii de Urgenta un nou Regulament Aeronautic care sa impuna ca la peste 5 locuri de pasageri sa fie cel putin 2 motoare (sau pilotul sa fie profesionist ) .
      Deci sa nu fie suficient sa ai doar un Brevet de Zbor pentru a zbura acest avion cu 8 pasageri !.

  2. În altă relatare pe tema dată se afirmă că la manșa avionului se afla chiar dl.Dan Petrescu,68 de ani,întreprinzător de mare succes,dar nu de profesie PILOT.
    Poate dacă la manșă se afla un PILOT de meserie,nu avea loc tragedia…
    Dumnezeu să îi odihnească în pace!

    • @Maria Rusu – Pai chiar Dan Petrescu era la mansa, el pilota! Si, da, ai mare dreptate, un pilot de meserie ar fi stiut sa gestioneze situatia. Din articole am inteles ca Petrescu si-a luat licenta de pilot doar cu cativa ani inainte, din cauza unei boli. De aici se deduce ca a invatat sa piloteze dupa varsta de 60 de ani… asa ceva nu se invata la varsta asta, lipsa de experienta si-a spus cuvantul.

  3. „părinții micului Filippo de numai o lună și 9 luni”
    o capodopera de claritate, precizie si logica imaculata.