G4Media.ro

EXCLUSIV Cum se poziționază România în scandalul transportatorilor, după ce Polonia și…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Cum se poziționază România? Ca de obicei, in patru labe.

  2. Dar până s-a ajuns la hotărâre ce făcură europarlamentarii români ?!?

  3. Nu ai cum să contești, de exemplu, reglementarea că șoferii să nu mai doarmă în mașină. Cu toate că e de discutat și aici, în statele UE unde legea este respectată ‘tiriștii’ nu staționează oriunde și se presupune că pot să și doarmă în locurile unde au voie legal să staționeze/parcheze. În schimb, nu va ține deloc la CEDO reglementarea că la fiecare opt săptămînă șoferul trebuie să se întoarcă în țara de origine. Meseria de șofer este ca oricare alta în privința mobilității forței de muncă. În logica respectivei reglementări, ar însemna că și un muncitor în construcții român, angajat, să spunem, în Germania, să se întoarcă în România o dată la două luni ca să tencuiască ceva și acasă.

  4. Bună ziua! Bune comentarii!!!!As vrea sa completez cu faptul ca i-au obligat pe transportatori sa le cumpere tirurile dotate cu pat,frigider,dvd și alte accesorii ca, acum sa le comunice ca trebuiesa le dezvolte si turismul (prin achiziționarea camerelor pentru somn dacă, depășesc orele!!!) și dezvoltarea taximetriei locale(parcările tirurilor sunt de regula la peste 5 km de oras),automat consumul în restaurante și magazine!!!Îi înțelegeți acum pe englezi de ce au ieșit? ???