G4Media.ro

E oficial: Umbrărescu va construi 4,5 kilometri din autostrada A0, centura Capitalei…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Foarte bine ca firme românești câștiga astfel de lucrări , la fel si acestea trebuie să angajeze muncitori români si să îi plătească bine ca să nu plângă ca nu au forță de muncă.

  2. Foarte bine. Umbrarescu chiar merita toate contractele castigate in ultimul timp. UMB este o firma serioasa care face lucrari de calitate intr-un timp rezonabil.

  3. „Sunt convins, cred, e posibil, sunt sperante, mai mult ca sigur, avem incredere ca… ” un rahat in tara asta, vesnic SF-uri, termene fanteziste , minciuni si amagiri!! Sa traiesti in ro este cel mai mare cosmar!!!

    • Cred ca ai cam gresit!Aici e vorba de un lot pe care s a semnat contractul deci are liber la proiectare si executie!Nu e nici un SF,nimi altceva!Si totusi,trebuie si documentații tehnice,tu când iti faci o casa nu cumperi locul de pământ si gata te apuci de construit!Nu mai zic de o autostrada!

  4. Aproximativ 14 milioane euro/ km de autostrada. Nu vi se pare mult? WTF? E facuta in camp, nu in munti. Nu mai are nimeni simtul realitatii? Nu am nimic cu cine construieste, dar mi se pare enorm de mult, pentru 4 km.

    • Nu, e facuta in oras, pe sol nu prea prietenos cu infrastructura grea, cu lucrari de arta si salariul minim de 3000 ron ridicat de psd. Normal ca costa! In alte parti era zeci de mil pe km.

    • Salutare tuturor. Nu este scump având în vedere ca este la câmpie, fara obstacole, poate vre un podeț sau pasaj ….este exagerat de scump. În orice condiții nh ar fi trebuit sa depășească 6 mil /km dar….trebuie sa mănânce gura la toți, pnelistii acus zboară de la zero guvernare

    • Avand in vedere ca e vorba de fonduri europene, m-ar mira sa le aprobe aia fara sa fie bine justificate.
      Dar, na, daca tot comentam pe aici, de ce sa nu ne pricepem si in autostrazi, ca nu ne doare gura.

    • De 30 de ani după lovitura de stat din 89 doar minciuni și voarbe goale nu a făcut nimic doar au distrus țara tuturor posibilităților și ați transformat-o în colonie de sclavagism gunoaiele dracului ale societății românești

  5. ba da cati sustinatori are barbosu asta securist…parca e apolodor din damasc sau anghel saligni :))) pana mea e un intermediar ia de colo da dicolo :)))

    • decat intermediar cu nume strain si 2 buc laptop in doatare, care da faliment la el acasa si se scarpina dupa subcontratori romani pe care nu-i plateste, mai bine unul „barbos”, da de aici, cu echipamente proprii etc….
      Mi-e indiferent ca persoana dar pana acum firmele repsectivului au facut treaba! De ce sa critic aiurea, precum 80% dintre comentatori?

  6. esti paralel total. Tu ai idee ce procent ocupa forta de munca din milioanele de euro per km autostrada? Nu se construiește cu sapa și târnăcopul. Cum de alte forme românești construiesc în afara tarii autostrăzi cu pret de 5 milioane /km dar în tara nu se poate ???

    • amice, mai respira un pic ca te sufoci!
      Daca vrei sa faci comparatii atunci nu lua preturi medii”, in afara” – unde anume? In ce aglomerare urbana similara? Pe ce tip de teren? Ce fel de infrastructura? Cate benzi etc…
      Ok, daca vrei sterge faza cu salariile, ca sa te linistesti. Conteaza numa fieru, betonu si creerul !
      Si apropos, vezi cum se „Lucreaza” pe sebes-turda – 2 roabe + 2 muncitori – acolo sper fa estinde acord ca muncitoru e cheltuiala de baza 😊