G4Media.ro

Drum proaspăt reabilitat, blocat cu baricade de beton pentru a opri intrarea…

Sursa foto: Monitorul de Botoșani

Drum proaspăt reabilitat, blocat cu baricade de beton pentru a opri intrarea tirurilor / Primarul susține că autovehiculele de mare tonaj îl vor strica

Primarul comune Stăuceni din județul Botoșani a blocat cu baricade de beton și pământ accesul tirurilor pe un drum proaspăt reabilitat, susținând că astfel va proteja investiția, relatează Monitorul de Botoșani.

Pentru atenționarea șoferilor, au fost instalate două indicatoare rutiere care avertizează asupra faptului că drumul se îngustează și că există restricție de viteză de 30 de kilometri pe oră.

Situația se înregistrează pe un drum reabilitat de administrația locală cu bani de la PNDL II și a costat aproape 1,2 milioane de euro.

Deși au fost montate indicatoare rutiere privind restricțiile de tonaj, transportatorii au continuat să circule cu camioanele grele pe acolo.

„Deși traficul greu către Ștefănești a fost deviat prin Săveni, transportatorii nu țin cont de nimic. Din cauza camioanelor, au apărut fisuri în platforma drumului, au distrus acostamentele din beton… Când am fost în control, erau șase camioane de la o firmă din Botoșani, încărcate cu asfalt, și mergeau undeva spre Albești. Le-am și spus atunci – oameni buni, voi nu vă gândiți – voi reparați un drum și stricăm altul? Dar nu țin cont de nicio regulă, ori lucrarea a fost recepționată abia anul trecut, iar drumul, care este un drum comunal de categoria a IV-a, nu a fost proiectat pentru așa ceva”, a spus primarul Cozmin Epuraș.

Poliția a amendat administratorul drumului.

„Partea carosabilă era acoperită parțial și, prin urmare, s-a dispus aplicarea unei sancțiuni contravenționale în valoare de 1.305 lei, respectiv 9 puncte amendă, pentru administratorul drumului, și i s-a pus în vedere să aducă partea carosabilă la starea inițială”, a declarat purtătorul de cuvânt în cadrul Inspectoratului de Poliție Județean.

Potrivit Codului Penal, așezarea de obstacole care îngreunează sau împiedică circulaţia pe drumul public, dacă se pune în pericol siguranţa circulaţiei ori se aduce atingere dreptului la libera circulaţie a celorlalţi participanţi la trafic, constituie infracțiune, iar astfel de fapte se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă.

Sursa foto: Monitorul de Botoșani

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

21 comentarii

  1. De ce nu pun in colaborare cu politia restrictia pentru camioane mari? Pentru cateva saptamani cativa politai ca sa urmareasca situatia si se rezolva pana la urma.

  2. Pai cum sa ii amendeze când transportatorii ăștia cotizează la PNL și PSD.

  3. Astia n-au auzi de limitator de latime? Frumos, elegant si civilizat 🙂

    • Limitatorul de înălțime presemnalizează ceva.
      Daca știai ce cu siguranță nu comentai.

  4. Daca ai pus semne de circulatie regulamentare pt interzicerea masinilor de un anumit tonaj, lasa-i sa treaca si dupa 500m pui un echipaj de politie , intr-o parcare, le iei banii si ii pui sa faca stanga-mprejur!
    Nu te-apuci sa pui pamant si bariere de beton pe carosabil!

  5. PNDL = șpaga dată de Dragnea, Orban, Cîțu pentru susținerea lor ca șefi de partid.

    Dar voi veți vota PSDNL din nou, nu aveți conștiință.

  6. Ceva pușcărie sau măcar o amendă penală babană pt. primarul ”inteligent”?

    • Era bine să treacă ăia cu mastodonții așadar?

    • Nu era bine sa treaca, de accea se pune limitator de inlatime.
      Constituie fapta penala daca blochezi drumul de capul tau. Toate restrictiile la drumuri trebuiesc facute de Politia Rutiera, nu de un politician.
      Eu ma intreb pe unde doarme Politia si Procuratura ….

  7. Adică a făcut terasamentul mult mai subțire, a împărțit banii cu constructorul și acum vrea să dea vina pe șoferi ca să ascundă calitatea drumului nou.

    • Corect! Tinand cont de locatia drumului, pe care se presupune ca trec si utilaje agricole, trebuia facut terasamentul corespunzator … dar cand torni asfalt direct pe pamant e normal sa iti faci griji; asa, drumul tine 1-2 ani pana cand iese din garantie si nu mai conteaza.

  8. Primaru’ hoț !!! A facut un drum de căcat . La anu’ o sa lase doar biciclete.

    • E drum local, făcut de primărie. Nu e drum județean, jur național. Sunt limite de greutate pe astfel de drumuri că nu ai bani sa faci la nivel de autostradă . Mai sunteți multi genii din ăștia ?

  9. Când tirurile nu umbla cu încărcături sub 40 de tone net noi ne așteptăm să avem drumuri bune ?!?!? Asta vara când am avut producții record umblau tiruri de peste 60 de tone brut de făceau valuri asfaltul, dar cine sa controleze ?

  10. Sau se putea pune o telecamera și amenzile direct la firma sau la proprietari

  11. Adică poliția, care ar trebui să amendeze camionagiii, l-au amendat pe primar, care protejează o investiție printr-o metodă neortodoxa. Păi acum să stea poliția frumos pe respectivul sector de drum și să aplice sancțiuni camionagiilor, ca să fie corect pentru toată lumea, dar vor fi tăiați de la șpagă de firmele de transport….

  12. Gandire de roman…
    A pus o movila de pamant si 2 bucati de beton… cand avem semne de circulatie si politie!
    Eu unul voi face o sesizare la rutiera sa vedem cat este de legala acea movila de pamant, pentru ca aparent sunt mai multe riscuri decat beneficii!

  13. Pai de la o vreme se poate vedea cu ochiul liber lucrurile geniale ale ,,moldivenilor,,.Unde este sărăcie mare este și prostie multa. Probabil primarul a studiat criptic și cartografic modul cum colegii lui primari din UE procedează în astfel de cazuri. In sinea lui a spus ,,Evrika! Asta e!, O sa acopăr parțial o stradă cu pământ să nu mai trece tirurile! Ce rost are sa pun un indicator? Costa mai mult decât câteva roabe de pământ!,,