G4Media.ro

Drulă: Proiectarea autostrăzii Comarnic – Brașov e blocată / Președintele CNAIR a…

Sursa foto: Facebook Cătălin Drulă

Drulă: Proiectarea autostrăzii Comarnic – Brașov e blocată / Președintele CNAIR a fost directorul firmei de proiectare

Proiectarea autostrăzii Comarnic – Brașov e blocată de trei luni, deși potrivit contractului cu firma proiectantă traseul trebuia aprobat până la finalul acestui an, spune fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă.

”De 3 luni nu se mai întâmplă nimic pe acest proiect, pentru care am semnat contractul de proiectare în februarie. În 2021 trebuia să avem (cf. calendar contractual) traseul final aprobat și bătut în cuie, bazat pe cele două analize multi-criteriale faza 1 și faza 2. În plus, și investigațiile de teren preliminare realizate deja. Nici măcar primul livrabil, analiza variantelor de traseu faza 1 (AMC1), nu a fost îndeplinit, deși când am plecat de la minister era programat pentru 14 septembrie”, a scris Drulă pe Facebook.

El susține că firma de proiectare, Consitrans, ”își face de cap și e lăsat să ignore responsabilitățile contractuale”, și arată că fostul director al acestei firme a fost numit de PNL ca președinte al Companiei de Autostrăzi – cea care gestionează construcția autostrăzii.

”Să aibă legătură asta cu numirea de către PNL ca președinte al Consiliului de administrație al CNAIR a omului lui Dan Voiculescu, chiar fostul director general timp de 6 ani al firmei Consitrans? Dle. Grindeanu, poate între două interviuri și trei plimbări pe șantiere, vă ocupați puțin și de proiectele mari de investiții. Mai ales că despre autostrada Ploiești-Brașov v-am întrebat la audieri și v-ați luat un angajament”, a mai spus Drulă.

Reamintim că Economedia a scris în septembrie că Dan Vîlceanu, ministru interimar al Transporturilor, l-a numit în consiliul de administrație al Companiei de Autostrăzi (CNAIR) pe Bogdan Pascu, unul dintre oamenii apropiați de Dan Voiculescu.

Bogdan Pascu (fost vicepremier din partea Partidului Conservator în guvernul Tăriceanu) a condus în ultimii șase ani compania de proiectare și consultanță Consitrans, care are numeroase contracte cu Compania de Administrare a Infrastructurii, inclusiv pentru realizarea drumului expres Craiova – Pitești.

Bogdan Pascu a fost parlamentar din partea fostului Partid Conservator condus de Dan Voiculescu și a ocupat în 2006 și funcția de vicepremier în cabinetul condus de Călin Popescu – Tăriceanu. Bogdan Pascu a lucrat și la Antena 1 și Grivco, firme controlate de Dan Voiculescu.

În 2019, el a fost numit de premierul Viorica Dăncilă drept șef al Departamentului pentru dezvoltare, promovare şi monitorizarea proiectelor de investiţii în infrastructură, înființat de premierul de la acel moment cu rolul unui adevărat minister ”paralel” al Transporturilor. (Foto: Posibil traseu al autostrăzii – sursa Facebook / Cătălin Drulă)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

32 comentarii

  1. Mafia transpartinica pnl+psd in frunte cu se#cu#ris#tul turnator dan voiculescu o sa facă praf proiectele de investiții în infrastructura.

  2. O țară de nebuni, inconștienți, iresponsabili si ticăloși! A8 nu se face, Comarnic – Brașov nu se face, autostrada Moldovei este incertă!
    În CNAIR se taie frunze la caini pe bani grei!
    Mulți ar trebui să înfunde pușcăriile dar se știe că Justiția la noi e o glumă proastă!

    • Lasand politica deoparte, A8 este un proiect foarte dificil. In ce priveste A3 impresia mea este ca nu se doreste sa se faca. Nici drula, cu toata cotcodaceala lui, nu a facut mare lucru. Vor fi tunele la greu, a caror executie va dura si va costa foarte mult, iar rezultatul nu va fi ceea ce multi dintre voi asteptati. Eu as face pe dos, as pune taxe piperate in statiunile de pe Valea Prahovei (plus alte masuri punctuale de imbunatatire a traficului si a ofertei turistice), ceea ce ar reduce intr-o oarecare masura aglomeratia si ar crea fonduri pentru dezvoltare. Dar cum e la Romanika, banii se vor fura!
      Despre A7 nu sunt atat de sigur ca situatia este incerta.

    • Si daca se sapa cu lingura de cand se vorbeste de autostrada asta, tot ar fi fost gata. Mafia PSD/PNL si-a dat seama ca este un proiect mai complicat si mai bine fura din alte locuri, mai simplu, mai rapid decat sa se incurce cu Comarnic – Brasov. De asta nu s-a facut nimic de 20 DE ANI!!!!

      Drula a facut mai multe in cateva luni decat mafia PSD/PNL in 30 de ani dar evident ca postacii vin sa bage strambe.

      Pana una alta Brasovul nu va avea autostrada nici pana la Sibiu si nici pana la Comarnic multi ani de acum incolo.

  3. HAHHAHAHAHA
    Sa va fie de bine cu USL
    La multi ani !!!

  4. guvern=circ

  5. Nu v-a placut Drulaul, ca va punea la treaba… acum va intoarceti la viata dulce de dinainte…

    • Drultaia a facut niste peticeli, a ouat alte cateva margele, cat de un dildo, si a cotcodacit de ai fi zis ca a facut 1000 km. de autostrada cand de fapt a facut ZERO, la fel ca pe vremea cand era consilier!

  6. Așa! Arde-i cu monitorizarea! Responsabilizează-i!

  7. Nu stiu de ce ne mai agitam si mai comentam cand in nici un guvern psd-ist de pana acum nu s-a facut mai nimic in infrastructura tarii. In schimb s-au mancat bani la greu, s-au facut contracte extrem de paguboase si scumpe (pentru a avea de unde plati spaga) si s-au infiltrat in toate posturile banoase pilele si relatiile de partid fara a tine cont de competente.
    In rest numai minciuni propagandistice iar in cazul de acum grindeanu e „specialist” in asta.

  8. Noroc cu USR ca mai verifica ce face pnlsd

  9. După Drulă imi pare rau din USR, atât. 😂

  10. Autostrada București – Brașov o face ponta victor cu 7 miliarde de euro !
    Peeseedeee+ peeneelee = 0,0= corupție + udeemeeree = GUVERNUL ZERO . Pentru noi . Pentru ei tot . Nu-i așa iohannis .

  11. Drula e caine nu e om!
    Fūtu va in gura cu peneleu’ si pesedeu’ vostru!

  12. Iarna berze n-ai sa vezi!
    Nici autostrazi!

    Cu Grindeanu-n frunte,
    Cu drone cat mai multe!

    Ieri circula un document cu 26 proiecte de investiții prioritizate la construire.
    Doar o privire si vezi ca altele sunt prioritatile si ca Nu vor fi decat cioturi!
    Adio A 7 sau A 8, A 12!
    Au batut campii cu PNRR-ul si acum zic ca nu sunt bani pentru autostrazi!

    https://economedia.ro/grindeanu-spune-ca-toate-autostrazile-din-moldova-sunt-la-fel-de-importante-dar-banii-nu-ajung-pentru-toate-a7-a-8-si-a-13-costa-aproape-15-miliarde-de-euro.html#.YbHKUFlMo0M

    „Guvernul mieu” de koalitie!
    😭😭😭

  13. Singura autostrada terminata de monstroasa coalitie va fi ,,AUTOSTRADA PENSIILOR SPECIALE
    Cu asta vor fi consecventi si nemilosi.Ea va conecta trainic si definitiv reteau de borfasi platiti din banul public.

  14. Nu mai visați autostrada Comarnic Brașov, faceți ocolitoare și pasarele pe DN 1 și basta! După ce va fi modernizată calea ferată, se va ajunge in București, de la Brașov, în max. 1 oră și jumătate.

    • Si daca mergi mai departe de brasov ce faci pui masina pe tren sau inchiriezi masina din Bv?

    • Corect.
      Dpdv economic Comarnic-Brasov nu este rentabila.
      Nu poti sa cheltuiesti cateva miliarde numai sa ajunga cocalarul mai repede in statiuni.
      Pitesti-Sibiu este urgenta si Tg.Mures-Iasi.

  15. Drulăul, singurul din tot guvernul de lături useriste care a mișcat decent la guvernare.

    • A miscat din gura si din microfoane.
      Autostrazi zero, cale ferata zero. Niste pietris pe dn68, cateva peticeli ici si colo.
      In rest s-a laudat cu proiecte care erau pornite deja si care se miscau cu sau fara el.

  16. PSD 40% în sondaje. Ce vina au ei?

  17. Justiția este responsabilă de TOATE eșecurile post decembriste. Pentru ca, se știe, dacă dreptate nu e, nimic nu e. Altfel, cum se explica un judecător cu o avere de peste 6 (ȘASE) MILIOANE DE EURO…, iar asta e doar unul între miii… A, da’ n-a pățit nimic, e bine mersi. Pentru ca, în sistemul de justiție romanesc, în conformitate cu Constituția, caracterul licit al averii se prezumă…

    De la justiție pornește, la justiție se oprește totul. Restul e poveste ( dintr-un film cu proști)

  18. Domnilor comentatori neștiutori,
    În CONSITRANS nu a decis și nu decide nimeni decât patronul EDUARD HANGANU ,Pascu era un pion pe tabla de șah, executa numai ce spunea Hangznu.
    Adevărul este ca HANGANU a propus construcției autostrăzii suspendate la prețul de 1,3 miliarde de euro proiectare și execuție, numai ca Berceanu a refuzat oferta ,acceptând mizeriile lui Michael Stanciu SEARCH CORPORATION ,un roman baptist card a infiltrat tot CNAIRUL.

  19. Contractul cu Consitrans a fost semnat sub drula. Pentru SF+PT. Valoare: 10 milioane. Un SF bun costa cam 3% din costul estimat al autostrazii respective. Daca drula si CNAIR s-au calicit si in loc de cca. 90 milioane (eu nu cred ca autostrada asta va iesi sub 3 miliarde de euro, si oricum nu se va face pentru 330 milioane) au dat 10, cam ce credeti ca vor primi? Tocmai s-a predat „docomentul” pentru A8 care cica e incomplet. Si acolo suma contractata pentru SF este derizorie.
    Acum droola incearca sa dea vina pe altii pentru un contract facut gresit sub el!

  20. Ce sa faca si Drula… sa scrie pe Facebook. Atat i-a mai ramas. Foarte bine faceti, la conducerea unui minister e nevoie de oameni muncitori i, nu de oameni care nu isi asuma nimic. Toata lumea e de vina, mai putin el, ca el se ocupa cu interceptari

  21. Așa suntem duși de nas noi, urmărindu-i pe acești politicieni tupeiști care nu fac altceva decât să își pună consultanții să facă postări care mai de care pe rețelele de socializare! Treceți tată la muncă, sunteți în Parlament, faceți legi, lăsați facebook-ul, că nu se fac autostrăzi pe facebook

  22. Pe bune…iar Voiculescu? Ce treabă are contractul semnat sub tutela lui drulă cap de pensulă cu Voiculescu? Ce treabă a avut el? A fost ministru al transporturilor???