G4Media.ro

Drulă: 800 de noi angajați la Metrorex, 500 la CFR Călători, pierderi…

sursa foto: Pexels

Drulă: 800 de noi angajați la Metrorex, 500 la CFR Călători, pierderi bugetate de 420 milioane lei și 650 milioane lei / Creșteri de cheltuieli, sinecuri, posturi și instituții create pentru clientela de partid

Ministerul Transporturilor a bugetat pentru acest an 800 de noi angajați la Metrorex și 500 la CFR Călători, dar și pierderi de 420 milioane lei și respectiv 650 milioane lei, susține Cătălin Drulă, fost ministru al Transporturilor și actual președinte al USR.

”Peste tot angajări, creșteri de cheltuieli, sinecuri, posturi și instituții create pentru clientela de partid. Aceasta este politica PSD-PNL și a guvernului Ciucă-Iohannis-Ciolacu. O politică fiscală de sărăcire a României și alimentare a inflației”, a scris Drulă pe Facebook.

”Vineri, în ședința Guvernului Sărăciei PSD-PNL, Sorin Grindeanu a adoptat bugete pe 2022 la companiile din subordine fără pic de responsabilitate. CFR Călători bugetează o pierdere de 650 de milioane lei, față de 265 milioane anul trecut. Crește numărul de angajați cu 500. Are un deficit de lichiditate de 200 de milioane CU TOT cu ajutorul de stat recent de 210 de milioane (obținut pe munca și discuția la Comisie făcută de noi anul trecut). Deci ori intră în incapacitate de plată, ori ne va costa încă 200 de milioane de la bugetul de stat față de ce e prevăzut acum. Metrorex crește numărul de angajați cu 849, după ce în 2021 a existat o scădere cu 800 a numărului de angajați în plată. Pierderi bugetate de 420 de milioane de lei, aproape dublu față de 2021. Deficit de lichiditate de 200 de milioane de lei”, a mai arătat președintele interimar al USR.

sursa foto: Pexels

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

28 comentarii

  1. Ați circulat recent cu metroul?
    Ați văzut ce bine se circula cu metroul de când nu mai sunt magazine la metrou?

    • nu mai sunt? sunt inca o groaza. le scoteam pe toate. ca tot va place voua afara, nu vezi decat automate pe afara. atat.

    • Cu siguranță e mai mult aer și în caz de urgență se pot evacua stațiile mai ușor. Dar de ce să-i fim recunoscători lui Drulă, când putem fi hiene PSDNL?

    • Degeaba că românul tot cu coruptul PSD-PNL votează. Așa oameni, așa conducători. Va meritați soarta dragilor. Copiii voștri vor pleca din țară si nu se vor mai întoarce niciodată. Si apoi voi vă veți întreba cu ce ați greșit. Pai ați votat numai corupți de fiecare data și corupții s-au servit fără măsură din banii voștri. Poate asta este soarta românului să voteze doar corupți si apoi să se întrebe de ce nimic nu merge in România.

    • Mai dar care dintre voi sunteti din capitala? 😀

  2. Daca s-ar fi inventat locomotivele care sa se conducă singure atunci n-ar mai fi fost nevoie de aceste angajări. Probabil că dacă ar fi rămas dl. Drula la minister, ar fi făcut un contract cu japonezii pentru livrarea unui sistem de transport pe calea ferată care sa circule robotizat, fără personal.

    • Probabil aducea și trenul care se teleporteaza, bine, progresistii baga o doza de etnobotanice si se teleporteaza unde vor ei.

    • Aha, si toti aia 800 au fost angajati pe post de conductor de tren. Probabil esti unul angajat sa curete sinele de praf.

    • Pentru ca fix asta angajeaza profesionistul de Grindeanu.
      850 de mecanici de locomotiva, metrou, vatmani.
      Nu 800 si ceva de bagatori de seama prin birouri cu carnet rosu de partid, pe bani furati de la noi, la companii deja falimentare.

    • vorbea george, in timp ce avea o nara plina de un praf alb si pe gurita era maroniu. polonicul era in dreapta….

    • George … Simion … tu esti ?

    • ideal asa ar fi, dupa modelul Docklands Light Rail in UK, un tren ce merge la suprafata si in subteran, complet automatizat (fara mecanic sau post de conducere a trenului), pe o distanta de aprox 35 de km, un volum de peste 100 milioane de calatorii/an. Metroul bucurestean transporta sub 100 milioane de calatorii/ an pe o distanta dubla si cu 2 mecanici pe tren.

  3. 5 la suta sunt cotele apelor usr

  4. Au și început sinecurile să comenteze pe aici.

  5. L-am făcut pe Drula. Ce credea el, că se pune cu cosa nostra pe PSD PNL? Hahaha, acum ciordim cat vrem. Oricum, fraiericii plătesc din banii tuturor. La munca cu voi, sa avem de unde lua subvenții! Hahaha, nu uitați să votați tot cu PSD.

  6. Au început deja să comenteze sinecurile.

  7. Ați votat 30% PSD, 25% PNL în 2020, românii vor corupție.

  8. Și acum noi trebuie să-l credem pe cuvânt pe incompetentul de Drulă. Să ne aducem aminte, Drulă este r3tardatul care ajuns în Ministerul Transporturilor, prima lui prioritate a fost să demoleze chioșcuri de merdenele, cu RANGA. Despre ce vorbim? Despre ratați și incompetenți. Uităm cum în mandatul lui Drulă au înghețat de frig 24 de ore oamenii și copiii în tren?

    • atat ai aflat tu de la latrina ca a facut? ti-a darmat chioscul? ai avut macar curiozitatea sa citesti un raport de activitate a ceea ce a facut? sunt usor de gasite .. trebuie doar bunavointa si „goagal”

      dar tu nu … voiculescu si mihaila sunt de vina …

    • Domnule Eugen , prea vă aduceți aminte de toate .

    • Andrei, nu am ce să citesc, văd cu ochii mei ce a făcut Drulă. Îți mai explic încă o dată, când prima ta prioritate ca ministru al transporturilor este să pui ranga pe câteva chioșcuri de merdenele, este clar că ești un ratat frustrat. Când călătorii unei garnituri de tren îți stau în frig 24 de ore și tu nu demiți pe nimeni, nu ești mai breaz decât foștii miniștrii. Omule, Voiculescu a privatizat sănătatea în 2 luni, Mihăilă a omorât 500 de oameni pe zi. Ești incapabil să îți dai seama de gravitatea faptelor? Spală-te pe ochi și trezește-te la realitate, ați pierdut 60% din electorat în 2 ani, chiar nu-ți pui întrebarea de ce au „plecat” acei oameni? USR-ul s-a dovedit a fi un eșec răsunător. Ăsta este adevărul, acceptă-l.

    • Băi ce bun e praful ăsta alb ! Îmi dă aripi! Și idei! Mai vreau!

    • @Eugen tata nu te mai face de rusine pe aicea. 😀
      La repertoriu tau nu te-as angaja nici sa-mi pazesti poarta mai competentule. 😀

  9. Peste tot angajări, creșteri de cheltuieli, sinecuri, posturi și instituții create pentru clientela de partid.
    ASA ESTE:
    – dar despre Pestesan numit director general la CNAB (membru USR), numit de el nu zicem nimic. O mai fi membru USR? Ala cu portretu prin aeroport…
    – dar despre Nicolae Octavian Stoica, director general AACR, numit tot de el (ce membru de partid era?) cu performanțe recunoscute de institutiile statului, nu zice nimic.
    Cine vorbește?

  10. ideal asa ar fi, dupa modelul Docklands Light Rail, inaugurat inca iainte de 1990 la Londra – o garnitura gen tramvai/ metrou ce merge la suprafata si in subteran, complet automatizat (fara mecanic sau post de conducere a trenului), pe o distanta de aprox 35 de km, un volum de peste 100 milioane de calatorii/an. Metroul bucurestean transporta sub 100 milioane de calatorii/ an pe o distanta dubla si cu 2 mecanici pe tren.

  11. are mujicia bani sa fure ca doar contribuim in fiecare luna