G4Media.ro

Dragoş Anastasiu, fondatorul Eurolines: Nu logo-ul contează, frunza, ci brandul, o serie…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Care salbaticie? Aia cu care este strangulat portofelul turistului, salbaticia din statiunile haotice, zgomotoase si mizerabile?
    Domnul sa se dea jos din autobuz si sa vada ca salbaticia a fost sau e in plan sa fie betonata.
    Frunza era un simbol, acoperea, stergea dar cu o frunza nu se face turismul care nu e pentru ca strategie sustenabila nu e. Nu mai vorbiti de salbaticie ca nu o cunoasteti.

    • Este si salbaticie, in sevuime de exemplu, dar noi impuscam ursii, le distrugem jabitatul si sursa de hrana sau ii mutam pe domeniul de la Zarnesti unde urmeaza sa fie impuscati.

  2. Mai întreb o dată, ce aduce afișarea frunzei in hoteluri?

  3. A intrat un editor si a corectat aiureala de titlu

  4. Acum, după ce flagelul-molima-ciuma au trecut, videoceatistele vor renunța la munca online și vor reveni la muncă in persoana. Slogan : ”Un oral la 4 euro nu veți găsi în Spania.„

    Astea ar fi nepoatele, verile sau mătușile voastre, in functie de cât de mult anticomunism ați trăit și asimilat.

  5. Cu cine bă să faci turism? La conducerea organismelor sunt doar analfabeți, lingăii politic, parveniți și hoți .. cu ăștia care au pus 5 coli a4 pe un perete? Buaaa scârbă eternă javrelor de la conducere indiferent de partid care nu își fac treaba