G4Media.ro

Doi bărbaţi au murit şi alte patru persoane, între care un copil…

sursa foto: News.ro.

Doi bărbaţi au murit şi alte patru persoane, între care un copil de patru ani, au fost rănite după ce o autoutilitară în care se aflau cetăţeni bulgari s-a izbit de un camion oprit, pe DN 56

Doi bărbaţi au murit şi alte patru persoane, între care un copil de patru ani, au fost rănite, marţi dimineaţă, după ce o autoutilitară în care se aflau cetăţeni bulgari s-a izbit de un camion oprit pe DN 56, în localitatea doljeană Basarab. Traficul este restricţionat în urma accidentului, transmite News.ro.

Accidentul s-a produs, marţi dimineaţă, în jurul orei 5.40, pe DN 56, în localitatea Basarab, pe sensul de mers către Calafat.

„La faţa locului s-au deplasat poliţiştii care au stabilit faptul că un bărbat de 42 de ani, cetăţean bulgar, în timp ce conducea o autoutilitară pe D.N. 56, în localitatea Basarab, în care se mai aflau alte 5 persoane, toţi cetăţeni bulgari, din cauze ce urmează a fi stabilite în urma cercetărilor, a intrat în coliziune cu un autocamion stationat”, a transmis Poliţia Judeţeană Dolj.

În urma impactului, şoferul şi un alt bărbat, încă neidentificat, au decedat, iar alte patru persoane, printre care un copil de 4 ani, au necesitat îngrijiri medicale, fiind transportate la spital.

Circulaţia rutieră se desfăşoară alternativ, pe un singur sens de deplasare, traficul vehiculelor de mare tonaj fiind oprit.

„În cauză, poliţiştii au întocmit un dosar penal sub aspectul săvârşirii infracţiunilor de ucidere din culpă şi vătămare corporală din culpă, iar cercetările sunt continuate pentru stabilirea împrejurărilor în care s-a produs accidentul”, a arătat sursa citată.

sursa foto: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Aceasta localitate se afla la 5km de podul peste Dunare de la Calafat. Acolo se formeaza cozi de TIRuri pe multi km, care stationeaza pe singura banda de mers catre Calafat.
    Orice drum pe langa ele pune viata cuiva in pericol.

    Neaparat trebuie creata inca o banda pentru cca 10km sau crescut ritmul de trecere la vama Calafat-Vidin.

    • Cea mai mare problemă este cea a controalelor. Au scris pe g4 media că se așteaptă cam 3 ore la granița BG-RO. Vrăjeală, se stă și 15-20 de ore. Nu știu cum e la calafat, dar la giurgiu era coadă de probabil 20 de km de camioane. M-am plictisit, de coada de camioane pe lângă care am trecut când am fost în bg acum vreo două săptămâni și nici nu începuseră lucrările. Asta e, la frontieră doar șpagă, birocrație, indiferență și incompetență.

    • A trebuit sa merg 8-10 km pe contrasens pe langa coloana de TIR-uri ca sa ajung in coada de masini mici din la vama Calafat, unde am mai asteptat o ora si 10 min pana sa ajung la control. Erau deschise 2 posturi de control pentru camionane si unul singur pentru masini mici, unul fiind inchis. Mai e nevoie de cel putin o banda pe 8-10 km pe care sa stationeze camioanele. Situatia e cu atat mai complicata cu cat drumul trece prin localitati (Basarabi, Golenti) si nu este loc pentru inca o banda. Deci trebuie mutat tot tornsonul de drum european E79 inafara acestor localitati.

      Cand m-am intors m-am trezit la 5 dimineata si am trecut cu bac-ul de 8 de la Oryahovo la Bechet.

    • @Griska Cred ca toate drumurile national / europene ar trebui scoase din localitati, un singur drum de legatura de la DN / E spre sat e suficient, dar la noi trebuie musai sa treaca prin centru, prin fata primariei…..

    • @io, mda, ca in Bulgaria. Drumuri facute cu cap.

  2. condoleante&condoleante ++ Moartea citeşte ziarul (1989) Volum de poezii de Mircea Dinescu. A aparut mai intai la Editura Rodopi din Amsterdam, in 1989, cu o prefata de Sorin Alexandrescu,