G4Media.ro

DOCUMENT Profesorii cer ajutorul: cum să predea copiilor cu nevoi speciale, claselor…

DOCUMENT Profesorii cer ajutorul: cum să predea copiilor cu nevoi speciale, claselor multilingve și educația digitală / Ministerul are fonduri enorme chiar pentru aceste nevoi

Profesorii români cer să fie învățați cum să le predea elevilor cu nevoi speciale. Apelul cadrelor didactice, pe care statul pare să le fi abandonat pe partea de formare de calitate, este consemnat într-un raport dur al Comisiei Europene referitor la politicile din sistemul de învățământ al României. Comisia avertizează că profesorii înșiși spun că au nevoie de formare pentru a preda elevilor cu CES, pentru predarea la clase multilingve și pentru a obține competențe informatice de predare. Nota descalificantă dată, în ansamblu, de Comisie pregătirii profesorilor din România vine în contextul în care Ministerul Educației derulează un proiect gigant de formare a profesorilor, CRED, cu un buget de aproximativ 42 milioane de euro, cu finanțare nerambursabilă din bani europeni.

“Îmbunătățirea sprijinului acordat cadrelor didactice” trebuie să devină obiectiv principal pentru România, spune Comisia Europeană, în Monitorul educației și formării pe 2019 lansat pe 26 septembrie 2019. În raportul dedicat României, executivul european subliniază că “în special prin reproiectarea formării inițiale a cadrelor didactice și prin consolidarea dezvoltării profesionale continue” se poate crește calitatea educației românești.

 

Foto: Comisia Europeana

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.