G4Media.ro

Directorul general al CFR Călători, despre accidentul din Teleorman: Mecanicul de locomotivă,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Dar si ce explicatii delirante… Mecanicul a intrat in depasire controlata (te poti gandi ca facea drifturi cu locomtiva). Nu dormea, deci a facut-o (adica a intrat pe rosu) intentionat. A zis ca ala e rosu asa, la oha, a ramas de alaltaieri!
    Daca nu dormea era beat? Daca nu era beat era iresponsabil? Care dintre astea il disculpa?
    Mecanicul de pe marfarul care se tara pe sine cu 8 km/h (cat o alergare mai lenta), care a simtit ca e lovit din spate nu a franat!!! Auzi la el! Trebuia sa amplifice forta impactului, nu sa se indeparteze?
    Pe locomotiva nu sunt semne de impact! (ce-or fi alea, tampoane?) Vagoanele din coada marfarului s-a speriat si au sarit in sus de nebune.
    Calatorii accidentati nu au fost loviti de tren, s-au lovit ei ca nu s-au asigurat. Daca au imprastiat sange pe undeva trebuie pusi sa curete.