G4Media.ro

Dinamitarea tezelor școlare și pregătirea externalizării evaluărilor naționale: Întrebările la care a…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

10 comentarii

  1. Eu am auzit ca nebunul asta de ministru, dupa o betie crunta, a scris el pe un servetel noua organizare a invatamantului preuniversitar.
    Chiar ma miram sa nu apara cativa care stiu ei mai bine.
    Idei,solutii, nimic.
    Nu e bine, nu se poate,daca nu infieram nu putem sa respiram.
    Mi-mi-mi, mu-mu-mu.

  2. Daca si la aberatiile abranburiciului asta de ministru, parintii nu iau atitudine masiv si in proportie majoritara (cum nu au luat nici in cazul abranburicai andronescu), ce este azi „invatamantu’ si „romanica bine educata”, va fi….parfum de flori de camp!

  3. Sau, ce naște din pisica șoareci mănâncă.

  4. Ați votat cumva pentru Educație de calitate? Nu. Ați votat PSD 30% și PNL 25%. Sper să vă sufere copiii la școală cât mai mult, din lipsa voastră de judecată.

  5. Vai de capul nostru.
    La un articol despre viitorul educatiei avem cateva pareri.
    Daca era vorba de can-can ereau cel putin o suta.
    Apa,focul si romanul, de astea trei nenorociri nu scapa nimeni.

    • Din pacate Gabriel, asta este nivelul. Nu le pasa multora pt. ca nu se lovesc de realitatea zilelor noastre si anume ca avem generatii intregi de elevi care sunt total nepregatiti si nici motivati sa invete sau sa faca ceva cu viata lor.

  6. De la marea buluceală toți miniștrii învățământului au promovat cate o trăsnaie. Totul făcut parcă dinadins sa tâmpească elevii și să distrugă brumă de școală care se mai face. Parcă totul este executat la comandă, pentru tâmpirea tinerilor și transformarea lor, generic vorbind, în căpșunari ieftini ,necesari pe piata muncii .

  7. Asta e „România Educată”- nimic despre programă, nimic despre manuale!!

  8. Acel așa zis consilier care zice-se că a predat 20ani in Finlanda a fost sa zicem așa capul răutăților. Dacă e așa bun sistemul finlandez de ce se caută români profesioniști să le facă treaba. Vorbesc de cei cu studii . Dacă Tâmpenu crede că făcând vacanta din 5-6 săpt de școală va aduce învățământul pe calea cea bună se înșeală. Așa zisa Evaluare Națională in care un elev obține nota mare numai încercuind un răspuns(care e încercuit la nimereala s-au copiat de la colegul din fata -in cel mai bun caz)pentru care nu a făcut nici măcar un calcul a dus elevii să creadă că știu carte, atunci e mai mult decât dus cu pluta. Cum poți să dai un examen în care numai sa bifezi răspunsuri fara sa faci calcule amănunțite sau sa scrii ce este necesar. La fel și Bacalaureatul este că și în ghicitoarea”mănăstire într-un picior ghici ciuperca ce este”. Adică le spune ce rezultat trebuie să obțină. Mă mir că nu le da și rezolvarea, cu formule cu tot. Ar trebui că să umblați la programa și modul de expunere a noțiunilor din învățământul primar. Cum poți să îi pui pe copii sa scrie cu litere mari că mai apoi sa ii pui să scrie cu litere de mana? Sau sa ii pui să scrie cu litere de mana fara să facă liniuțe, bastonașe ,etc. Un elev daca înțelege noțiunile din ciclul primar nu va avea problema mai departe. Dezvoltările elevilor logică și gândirea nu copiatul și reproducerea. Țin minte că la lectura se scoteau ideile principale din fiecare fragment , să vadă ce a înțeles. Acum nu se mai face că e perimat ,ceaușist. La mate se scria ce trebuie aflat în fiecare etapă a rezolvării. Adică ce se cere și ce trebuie aflat. Acum nu că e perimat. Și tot așa din perimat 8n perimat am distrus școală.Acele enunțuri de probleme alambicate, in care și un adult se încurcă, pe care le dați în culegeri sau in caietele speciale, nu fac decât să încurce copii și să nu le mai placa școala. Oare nu se găsește oare nimeni sa revitalizeze școală cu adevărat.
    Câți elevi corigenți sau repetenți ști văzut la primar? Acele calificative nu fac decât să prostească elevul. E o mare diferență între un elev de 6 și unul de 8 (asta fiind bine) și între unul de 9 și unul de 10(care e fB). Lăsați calificativele la grădiniță și treceți la note. Fara școală finanțată per elev. Că așa nimeni nu va lăsa repetenți că să nu piardă finanțarea.si așa știu și elevii că trec clasa fara să învețe. Sunt o grămadă de lucruri de spus care dacă ar fi eliminate s-ar îmbunătății nivelul școlii.
    Teza că se da sau nu ,nu are mare relevanta că ajuns sa nu aibă prea mare semnificație in nota. Dar sa faci notare la sfârșit de modul(ce o fi ăla in mintea ministerului și din ce e constituit) e o aberație. Ce vor face daca dau evaluări la început de clasa și final de clasa, atâta timp cât nu se trece nota. Ce veți face îi veți lăsa pe toți repetenți? As dorii că cei care fac asta sa vina sa predea la clase de tehnologic unde elevii sunt intrați cu nota 2 până la 4 și să îi aducă ei de 7. As vrea sa predea vreo luna de zile să vadă că te duci , vorbești , încerci să îi antrenezi și ei cască sau se uită prin tine. A doua ora la fel…Te duci și vorbești singura.