G4Media.ro

Cum rămâne cu ”Made in Germany”? Criza de la Volkswagen și viitorul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. sa fim seriosi, cand vinzi un golf cu 40 000+, cu dotari ce le au masinile din 2000, nu te poti astepta la altceva, decat sa te indrepti spre faliment!
    e doar inceputul sfarsitului gigantilor auto actuali, care nu concureaza cu tesla&china

    • sau ID3 care e ca un polo(sau golf) la pret de SUV … 40.000E …. in timp ce renault a speculat nevoia de masini mici electrice si cat de cat convenabile ca pret si a umplut tara de spring-uri
      nu mai spunem de Franta care si-a planificat sa intre puternic in piata EV-urilor, in timp de Germania a tras cat a putut sa se continue cu termicele ..

      pana la urma piata decide , si oricat de mult ar visa managerii de la vw sa vanda scump ca asa vor ei (neoferind nici fiabilitatea care era odata, nici serviceul, nu mai spunem de dealeri care se comporta ca si cum ar vinde ferari )

      vw nu mai e masina poporului