G4Media.ro

Cum încurajează Green Deal rețelele de transport feroviar din Europa/ Austriecii vor…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Din ce tari sunt principalele companii care produc locomotive si vagoane?

    • China, Japonia, Germania, Italia, Franta. Dar se produc trenuri si locomotive cam peste tot in Europa – au de unde sa manince toti, stati linistit. Totul e sa existe vointa politica sa fie incurajata infrastructura feroviara in fata celei rutiere si aeriene. Acolo unde se poate si unde e mai sustenabil, bineinteles.

    • Marius vede doar capitalisti cu interese meschine peste tot. Saracu’ nu poate dormi noaptea din cauza oamenilor cu spirit antreprenorial. El ajunge dimineata la locul de munca asigurat de stat pentru a-si continua pozitia de sugativa la buget pe modelul comunist „timpul trece, leafa merge”.

  2. si in romania se produc locomotive si vagoane nu asta ii problema
    am mers la un ghiseu sa intreb daca cfr vinde europass un bilet cu care poti circula pe orice tren in europa timp de 2 sapt
    nici nu au auzit de el

  3. Niciun transport pe electric nu este profitabil. Toti isi freaca mainile sa…suga de la stat! Asta e Europa, niste atarnatori la stat!

    • Banuiesc ca balonul e cel mai profitabil 🙂 Totusi, pe ce se bazeaza afirmatia asta? Si la care parte a profitului va referiti? Strict cea financiara? De ce va intereseaza strict cea financiara?Adica de ce va intereseaza ca profitul companiei CFR, sa zicem, la sfirsitul anului, sa fie cel mai mare posibil? 🙂