G4Media.ro

Cseke Attila: Au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea Gării de Nord

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Cseke Attila: Au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea Gării de Nord

Ministrul Dezvoltării, Cseke Attila, a declarat că în şedinţa de Guvern de miercuri au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea Gării de Nord, relatează Agerpres.

Întrebat într-o conferinţă de presă la Palatul Victoria dacă a fost aprobat proiectul privind modernizarea Gării de Nord, ministrul Dezvoltării a spus: „Pot să vă dau câteva detalii pe care trebuie să le trataţi cu reţinerea necesară, în calitatea mea de preşedinte al Comitetului interministerial de avizare de lucrări publice, pentru că acest proiect a trecut în acest comitet interministerial acum o lună, şi care a fost ultimul aviz din punct de vedere tehnico-economic. Din câte ştiu, este proiectul Ministerului Transporturilor, sunt două etape pe reabilitarea Gării de Nord. Astăzi s-a aprobat, la propunerea Ministerului Transporturilor, prima etapă, indicatorii tehnico-economici”.

El a afirmat că aprobarea primei etape înseamnă că în perioada imediat următoare Ministerul Transporturilor va putea să demareze procedura de achiziţie publică.

„În funcţie de cât de repede se încheie, conform procedurilor legale, această achiziţie publică, se încheie contractul cu antreprenorul şi se poate intra pe şantier. Urmează, din câte ştiu eu, şi etapa a doua”, a menţionat Cseke Attila.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. „Comitetului interministerial de avizare de lucrări publice” limitat la bugetul existent.
    Fonduri UE? DE CE?

  2. Nu stiu de ce îl întreaba presa pe incompetentul asta. El e cel care, ca ministru al sanatatii, a pus pe lista spitalelor ce urmau sa fie desfiintate pe cel din Cernavoda (singurul cu dotare pentru interventii rapide în caz de accident nuclear) si pe cel din Sulina (înfiintat conform cu tratatul international referitor la navigatia pe Dunare).