G4Media.ro

Consiliere psihologică gratuită prin telefon, pentru părinții din Oradea ai căror copii…

Consiliere psihologică gratuită prin telefon, pentru părinții din Oradea ai căror copii au dificultăți emoționale și comportamentale din cauza distanțării sociale

Direcția de Asistență Socială Oradea oferă consiliere psihologică gratuită prin telefon, pentru părinții ai căror copii au dificultăți emoționale și comportamentale din cauza distanțării sociale.

„În contextul actual, când izolarea socială afectează echilibrul emoțional al familiei, Direcția de Asistență Socială Oradea vine în sprijinul comunității locale și pune la dispoziție un serviciu de consiliere psihologică. Serviciul Telefonic de Consiliere și Sprijin pentru Părinți și Copii se adresează părinților ai căror copii întâmpină dificultăți emoționale și comportamentale induse de distanțarea socială, ca parte a măsurilor de prevenție a răspândirii COVID-19”, a anunțat Direcția de Asistență Socială Oradea, într-un comunicat de presă.

Astfel, în prima etapă, consilierii Serviciului Protecția Copilului din cadrul instituției vor contactata telefonic familiile vulnerabile cu copii și, în funcție de nevoile identificate vor transmite fișa de intervenție psihologilor instituției sau/și serviciilor din cadrul instituției, urmând a fi informați cu privire la prestațiile și serviciile la care au dreptul.

Începând cu data de 18 mai, direcția va pune la dispoziția comunității orădene Telefonul Verde: 0800/410430, în fiecare zi lucrătoare, între orele 09.00 – 17.00, cu scopul de a oferi consiliere psihologică gratuită pentru orice părinte sau copil afectat emoțional de situația generată de vremurile pe care le trăim și care au nevoie de ajutor.

Activitățile din cadrul programului sunt consiliere psihologică individuală și de grup pentru copii și familie, managementul timpului în situația actuală, terapia anxietăților, fobiilor și atacurilor de panică și consiliere socială.

Ședințele de consiliere vor fi susținute de către psihologi în cadrul Direcției de Asistență Socială, vor dura aproximativ 40 de minute și se vor putea efectua telefonic, prin videocall sau prin serviciile de mesagerie de tip WhatsApp.

„În această perioadă dificilă, generată de SARS COV 2, familia este pusă în fața unei noi provocări, apar schimbări în cadrul acesteia, vechile reguli nu mai funcționează, iar cele noi încă nu au fost concretizate. În momentul actual gestionarea timpului, activitatea educațională a familiei, bugetul, nevoile emoționale sunt doar câteva elemente care creează divergențe”, se mai arată în comunicat.

Sursa foto: Direcția de Asistență Socială Oradea

NOTĂ: Articol publicat în cadrul proiectului ”România ajută!”, realizat de G4Media.ro în parteneriat cu Fundația Konrad Adenauer

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.