G4Media.ro

Competențele digitale predate în învățământul primar de anul viitor. Evaluarea Națională de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Strategii, programe, actiuni, karaoke.

    Specialistii nemaivazuti sa dea scris care sunt criteriile de evaluare a rezultatelor implementarii noii strategii si termenul de implememtare. Dupa care testam si in caz ca s-au atins tintele, sa fie premiati. In caz ca nu s-au atins tintele sa dipara pentru totdeauna din birocratia guvernului si sa nu mai poata lucra la stat niciodata, ca ne-a ajuns!

    Am vazut filmul asta de 100 de ori, zici ca e Isus din Nazaret de Pasti …

    Astia nu se intalnesc cu momentul adevarului niciodata! 🙁 Daca sunt specialisti, sigur isi gasesc de lucru in privat pentru tot restul vietii! 🙂

    Sa repetam, cu totii, impreuna: jumatate din produsul sistemului educational românesc este REBUT – recte analfabeti functional! 💡 Si ei vorbesc de procente nerealiste … 90%!!! Si doar pentru asta si i-as evacua. Specialisti in scris documente … caci hartia suporta orice prostie.

    Or fi prieteni cu aia de la „Romania Educata” 😨

    • Crezi ca cealalta jumatate chiar are ceva functional?
      Daca le bifezi Clear/Delete history/temporaries i-ai bagat in categoria analfabetilor.
      Asta obtii cand faci (re)fo’ma cu_camere la bac in loc sa actualizezi programa si „filosofia”.

  2. O mare prostie.
    Abilitatile digitale trebuie sa fie verificate la cei care se indreapta in domeniul respectiv.
    Ce nevoie are de abilitati digitale unul unul care vrea sa fie poet, sportiv, actor, scriitor si multe alte meserii

    • Raspunsul e simplu: ca pe viitor sa fie incapabili sa mai scrie de mana asa cum se intampla de ani buni cu elevi din anumite state UE. Sa devina dependenti de un aparat!

  3. N-ar fi mai simplu sa inceapa alfabetizarea simpla, clasica, a agramatilor din MEC?

  4. Digitalizarea analfabetismului functional
    Rezultatul: o populație cu aifoane și internet de mare viteză care se ca.că tot printre porumbi