G4Media.ro

Comisarul european Adina Vălean: Infrastructura de transporturi va beneficia de o treime…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

2 comentarii

  1. Banii sunt pe hartie, cu Miliardele de pe hartie ale politrucilor romani suntem la coada Europei, din 1 Ianuarie 2007 de cand a aderat la UE, in fiecare exercitiu financiar Romania NU a reusit sa absorba TOATE sumele alocate de UE, exceptie domeniile unde NU sunt necesare proiecte, adica Subventiile la Hectar sau pe cap de Animal!
    In rest, acolo unde TREBUIAU Proiecte, absorbtia fondurilor europene a ramas un vis neimplinit… mai NIMIC a ramas din BANII de la UE in DEZVOLTAREA Romaniei in cei 13 ANI: nici o Autostrada moderna(Romania are inca Drumuri NATIONALE de pamant, spune INS: vreo 18 Km de drumuri NATIONALE(DN) de PAMANT!) , nici un Spital modern, nici o Scoala sau Gradinita sau Cresa moderna cu Bani de la UE, nici un Pod modern, nici un Aeroport modern,… NIMIC maret nu a ramas in urma celor 13 ANI…
    In 27 Noiembrie 2020, intr-un Interviu la AGERPRES, Ministrul economiei, Virgil Popescu a spus:
    AGERPRES: Care credeti ca e in acest moment cel mai mare pericol pentru Economia ROmaniei?
    Virgil popescu: „Sunt foarte mulţi bani europeni care vor veni în perioada următoare de la UE, vorbim de 80 de miliarde, încă 4 Miliarde prin Programul SURE şi încă 6 Miliarde prin Programul de Modernizare. Deci, vorbim de 90 de Miliarde de euro. PERICOLUL pe care îl văd eu cel mai mare este să NU ne putem ORGANIZA, astfel încât să avem CAPACITATEA Administrativă să absorbim aceşti bani.”

    Subscriu… nu cred ca Romania va excela la Proiecte care sa convinga expertii de la Brussels pentru cele 80 Miliarde Euro… nu cred.

    24 Aprilie 2020, RRA: „La 30 de ani de la Revoluție și 13 de la integrarea europeană, România încă mai Drumuri Naționale din PĂMÂNT, arată un raport al Institutului Național de Statistică.
    Astfel, la sfârșitului anului trecut, în țară erau 18 km. de Drumuri Naționale fără asfalt și aproape 1000 de kilometri de Drum Național parțial asfaltat sau din piatră spartă.
    De asemenea, INS notează că, mai puțin de jumătate din întreaga rețea de drumuri publice din România este modernizată și anume 44 %, adică 38 000 km. dintr-un total de 86 000 km.
    În 2019, rețeaua de Autostrăzi a crescut cu 43 km. adică, 5 % (avem în total 866 km. de Autostradă).
    În ceea ce privește șoselele județene, statistica arată că, doar 42 % erau modernizate, respectiv 15 000 km. dintr-un total de 33 000 km.
    Statistică îngrijorătoare și pe Calea Ferată : din 11 000 de km. de rețea feroviară doar 37 %, adică 4000 de km. sunt electrificați.

  2. Am stat 3 ore blocat in trafic ieri pe valea prahovei pentru ca guvernantii incompetenti(o includ si pe doamna Crin Antonescu aici) nu au fost in stare sa faca in 15 ani nici macar niste centuri de ocolire a localitatilor de pe traseu. deci sictir