G4Media.ro

Clădirile publice vor trebui dotate cu structuri metalice care să permită parcarea…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Ca sa poata parca bicicleta cine ajunge viu la destinatie. Ca de piste de biciclete „pe bune”, de sanctionarea zdravana a meseriasilor care-si parcheaza gipanul in mijlocul putinelor piste existente, de gasirea unor solutii de incentivizare a folosirii bicicletei si de alte SF-uri d-astea nici nu poate fi vorba.

  2. Da ma… nu intereseaza pe nimeni poluarea… toti ne imping sa folosim biciclete dar nimeni nu se autosesizeaza ca serviceurile auto care fac ITP nu au aparate functionale pentru masurat noxe.
    Cine autorizeaza tractoarele de la Administratia Domeniului Public sa circule prin oras printre biciclisti?
    Senatorii aia nu verifica si ei ultima modificare pe care au facut-o la OG 82/2000 care priveste pe RAR? Ca poate ne e in interesul cetatenilor ce e acolo, poate RAR insusi nu functioneaza pe baza legilor in interesul cetatenilor ci in slujba profitului – personal si al prietenilot lor din domeniu

  3. O măsură foarte bună!
    Multe altele de făcut, în special pt piste.

    • E o masura intr-adevar buna, numai ca nu prea are legatura cu realitatea. Parcarile de biciclete sint doar o parte a unui eco-sistem, care este admirabil … dar lipseste cu desavirsire.
      Abia astept sa vad pe onor parlamentarii Romaniei (si paza lor aferenta) venind la Parlament cu bicicleta … si parcind-o in parcarea special amenajata.
      In rest, probabil ca este doar o metoda noua de a sifona niste bani publici, ca schimbarea bordurilor a devenit prea evidenta …