G4Media.ro

China, cu cea mai mare piață auto din lume, reduce cu 30%…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

11 comentarii

  1. Interesant de văzut cum se vor vinde electricele fără subvenții.

    • Ideea e ca ele se vor ieftini usor-usor. Bineinteles nu cu 10% anual. De aici si subventiile. Ei calculeaza in functie de masina cea mai ieftina probabil. Daca cea mai ieftina electrica fara dotari a costat in 2019 8000 de euro, probabil in 2022 va costa 7500 euro. Ori va fi usor mai ieftina datorita competitiei dar si numarul unitatilor de productie in crestere. Similar functioneaza si cu panourile solare

    • @alex
      Nu se vor ieftini mașinile electrice ci se vor scumpi si impozita mai mult cele cu motor termic.
      Tendința e ca automobilul proprietate personala sa redevina un obiect de lux.

    • pai printre POSTANGII de pe aici se zice ca Chinezii ar muri de foame

  2. Opaa, e groasa!
    Evident ca nu are nici un sens aceasta măsură acum, electricele nu au ajuns la cota tinta de 20% și schimbarea climatica nu a fost oprita. Singurul motiv (in afara de incompetenta greu de imaginat) pentru a taia subventia acum ar fi lipsa banilor. E oare un (alt) semn ca a inceput prabusirea economica Chinei?

  3. Jigodii poluatoare.

    • Tu esti p***ă sau te prefaci?
      De ce nu-ti produci tu în țară toate că***urile? Toata planeta produce in China, Vietnam, India tocmai fiindcă normele de poluare au fost cel mult relaxate și muncitorii respectivi încă suportă. Crezi că chinezii sunt bucuroși că totu-i poluat? Ai fost în China să vezi că nu poți respira?
      Toată prostimea vad că le știe pe toate.

  4. Succesul cotetzelor electrice, chiar si dupa subventzii , va fi de max 10%, procent care va scadea dupa ce „propretarii” vor vedea cat ii costa schimbul de bacterii dupa 5 ani. Niste cazane, care nu inteleg de ce sunt subventionate din banii mei!

  5. Vor da de lucru europenilor, vom continua să fabricăm mașini de lux cu motoare termice pentru chinezi încă vreo câțiva ani după care vor trece și ei natural la electrice.

  6. Ce vad oqmenii tot gen termice rau, electrice bun…

    Nu e chiar asa. La cat merg eu pe al 5000-7000 km un motor termic e mai putin poluant…
    Bateriile pe litiu sunt poluante IN DRACI si greu de reciclat…
    Mai ales ca bateriile dureaza mult sa se incarce si pentru un vapor, camion, avion sunt practic imposibil de utilizat cu bateriile actuale.
    Sa fim seriosi, totu e sa arda oamenii de rand cu impozite si ei sa polueze in continuare.
    De asemenea atata timp cat china, india, sua, rusia nu fac nimic, toate masurile nu vor face decat sa faca prqf nivelul de trai din europa fara qproape nici un beneficiu. Nu europa e marele poluant al lumii

    E ca prostia germaniei : renuntam la nucleara ca ie rele, dar pastram incalzirea pe carbuni care polueaza in draci, dar noi suntem fericiti ca am renuntat la nucleara care NU degaja CO2.