Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Întârzierile în graficul de circulaţie pe Magistrala Bucureşti – Constanţa s-au redus la 10 – 15 minute iar pe intervalul Feteşti – Bărăganu a fost reluată circulaţia cu locomotive electrice, informează CFR SA, citată de Agerpres.
„În cursul nopţii, la ora 02:15, s-au finalizat lucrările de remediere la linia de contact, a fost repus sub tensiune sistemul de alimentare cu energie electrică, fiind astfel reluată circulaţia cu locomotive electrice pe intervalul Feteşti – Bărăganu, pe firul I, dar şi pe trei linii din staţia Feteşti. Astfel, de la ora 02:15, pe firul I între staţiile Feteşti – Bărăganu (şi retur), toate trenurile de călători circulă doar cu locomotivele electrice (deci nu mai este nevoie de cea de a doua locomotivă – Diesel)”, menţionează sursa citată.
Traficul feroviar pe magistrala Bucureşti – Constanţa a fost blocat miercuri noaptea în zona staţiei Feteşti pe ambele sensuri din cauza din cauza tamponării a două trenuri private de marfă, iar trenurile care fac legătura cu staţiunile de pe Litoral au circulat pe rută deviată.
Joi, în jurul orei 11:00, CFR SA a anunţat că trenurile de călători care circulă spre şi dinspre Litoral şi-au reluat traficul pe ruta directă Bucureşti – Constanţa, însă pe intervalul de staţii Ovidiu – Feteşti – Bărăganu, garniturile circulă tractate cu locomotive Diesel.
Articolul continuă mai jos
Sursa foto: Inquam Photos / Casian Mitu
Romania = India.
CFR e o ruina de spalat bani.