G4Media.ro

CFR anunță că trenurile spre și dinspre Litoral circulă tractate cu locomotive…

CFR anunță că trenurile spre și dinspre Litoral circulă tractate cu locomotive Diesel  între stațiile Ovidiu – Fetești – Bărăganu

Compania Naţională de Căi Ferate informează că trenurile de călători care circulă spre și dinspre Litoral și-au reluat traficul pe ruta directă București – Constanța, însă pe intervalul de stații Ovidiu – Fetești – Bărăganu, garniturile circulă tractate cu locomotive Diesel.

Precizările vin după ce joi dimineața două marfare s-au ciocinit la Fetești.

Trenurile de călători spre și dinspre Litoral și-au reluat circulația pe ruta directă București – Constanța și retur, traficul desfășurându-se în condiții normale (cu tracțiune electrică) până în stația Ovidiu, stație din care garniturile sunt tractate cu o locomotivă Diesel până în stația Bărăganu, de unde își continuă călătoria, în condiții normale de trafic, cu locomotivele electrice, mai precizează CFR Călători.

Compania feroviară mai precizează că pentru intervențiile care se desfășoară în stația Fetești, Sucursala Regională CF Constanța s-a mobilizat cu personal de specialitate și cu utilaje de intervenție, urmând să acționeze pentru ridicarea și repunerea pe șină a vagoanelor de marfă, deraiate și răsturnate, cu un tren-macara de mare tonaj (250 de tone), cu două drezine pantograf pentru remedierea deranjamentelor la sistemul de alimentare cu energie electrică și cu personal specializat pentru reparații la liniile de cale ferată și la firul de contact.

De asemenea, de la Regionala CF București va fi îndrumată pentru inervențiile din stația Fetești și o a doua macara de mare tonaj, de 125 de tone, cu care se va acționa la fața locului.

”CFR SA transmite scuze tuturor călătorilor afectați de evenimentul feroviar din stația Fetești și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i în același timp că angajații de la calea ferată depun toate eforturile necesare și intervin operativ pentru restabilirea circulației în condiții normale pe relația București – Constanța și retur”, se mai arată în comunicatul companiei.

 

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

5 comentarii

  1. Tot cele pe carbune au fost mai bune.

  2. Nici pe vremea răposatului nu s a pomenit așa ceva, în secunda doi pleca, ca din pușcă, dar stai că tocmai el săracul ne a lăsat greaua moștenire, prea mulți km de cale ferată de întreținut de niște derbedei (bășinescu, berceaua culminând cu marele prulă)

  3. Urmatorul pas , tractate de cai .

  4. G4Media, sunteți isteți tare. Fiind vorba de un tren de călători, puneți poza unei locomotive pentru transportul de marfa. Fiind vorba de locomotiva Diesel, puneți poza unei locomotive electrice.

  5. Vorbiti despre CGR Călători și locomotive diesel electrice și ilustrați cu o fotografie de locomotivă electrică a CFR Marfă. De ce nu puneti o fotografie cu locomotive de la operatori particulari? O faceți intenționat sau e doar o lipsă de profesionalism?

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.