G4Media.ro

CEO-ul grupului VW cere ca producătorii de automobile chinezi să fie absolviți…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Interdicție 5 ani adică exact cat nai respiră banda de infractori de la conducerea UE în frunte cu ursulina;

  2. sa intelegem contextul: seful VW e presat de chinezi pentru a obtine tarife mai bune;
    De ce se face Dacia Spring in China? nu putem sa ii lasam chiar asa
    Rolul tarifelor este de a stimula producatorii in a produce in Europa, e foarte simplu; efectele se vad deja: BYD, Geely si CATL, producatori chinezi, isi construiesc fabrici in Europa; la fel si producatorii europeni, isi vor muta productia aici.

    • Faptul ca germanii vand cam 4 milioane de vehicule anual catre chinezi nu are nici o legatura. E doar o treime din productia globala a producatorilor germani. Alea 400.000 de electrice venite in UE din China nu inseamna nimic. Vine Maine Winnie the Pooh si spune ca au terminat-o cu masinile din UE. Oare ce se intampla? Ii cam f*te pe producatorii auto germani. UE nu mai e cine stie ce cumparatoare de masini. In August nu s-au vandut nici macar 700 de mii de unitati, fata de aproape 2 milioane in China. Abia asteapta producatorii chinezi un motiv ca sa-i dea afara dib China pe europeni. Abia asteapta sa-si vanda produsele in tari care erau dominate de europeni. Tari din Africa, America Latina, Asia si Rusia. Acolo nu poate sa vina UE si sa bage taxe. UE devine din ce in ce mai mic si o face cu mana ei.