G4Media.ro

Celebra casă de parfumuri Fragonard lansează colecția de primăvară ”Couleurs roumaines” inspirată…

Celebra casă de parfumuri Fragonard lansează colecția de primăvară ”Couleurs roumaines” inspirată din artizanatul româneasc

Casa de parfumuri Fragonard, cu o istorie de aproape o sută de ani, va lansa în acest an colecția de primăvară – vară numită ”Couleurs roumaines” și inspirată în totalitate din arta populară și artizanatul românesc, transmite ambasadorul României în Franța, Luca Niculescu,

”Celebra casă de modă și parfumuri Fragonard ne-a invitat pentru avanpremiera colecției de primăvară – vară, care se numește pur și simplu «Couleurs roumaines». Si, intr-adevar, când intri în magazinul de lângă Madeleine, te copleșesc culorile din universul artizanal romănesc. Covoare, perne, haine, obiecte artizanale – totul e făcut ca să scoată în evidenta tradițiile românești și pe artiștii români. La loc de cinste sunt delicatele obiecte în ceramică alb-albastră de Saschiz, iar numele meșteșugarilor, poveștile lor și harta României sunt trecute cu multă atenție. Agnes Costa, proprietara mărcii Fragonard, mi-a mărturisit că proiectul a fost posibil si grație doamnei Andreea Diana Tănăsescu de la asociația La blouse roumaine, care a facut legătura cu comunitățile de artizani și meștesugari. Mulțumiri din partea noastră, vom fi foarte fericiți să vedem motivele și culorile din Romănia în această vară, pe străzile Parisului”, a scris ambasadorul României pe Facebook.

Casa Fragonard a fost fondată în 1926 pe Coasta de Azur și poartă numele unui pictor fracez. Compania are magazine deschise în toate marile orașe europene și a rămas o afacere de familie. (Foto: Luca Niculescu / Facebook)

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Vreau să-l cumpăr

  2. Bine că nu s a inspirat din artizanatul ciobanului de Sibiu și din mirosul brânzei de oaie sau a mirosului picioarelor nespălate ale acestuia

  3. se folosesc alti de tezaurul nostru cultural ca noi nu santem in stare

    • Pai de ce nu ești in stare stanne?

    • Cum de ce? Te uiți la cât de corect scrie și înțelegi imediat.

    • Eu mā simt mândrā ! Se mentioneazā, se promoveazā, se dā în cunoastere internationala! Este ceva , frumos, admirabil ! Si se spune clar! De ce nu? Eu spun tuturor mereu cā frumoasele si faimoasele kilims au mult de românesc în ele, dar au si multe preluate de alte natii care s-au alāturat! E superb ! Bravo!