G4Media.ro

Ce trebuie verificat atunci când faci revizia la o mașină electrică /…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Presupun ca tot ce scrie aici (inutil) e deja scris in manualul pe care-l primesti impreuna cu masina, manual pe care inginerii din service trainuiti de producator il stiu si aplica.
    Ingineri sau mecanici, asta-i intrebarea. Cine are grija de masina ta cand o abandonezi in service?

  2. chestia este ca nu are cine sa verifice. La noi nu au aparut service autorizat pe asa ceva deci nema specialisti specializati

    • Ai uitat sa mentionez ca motorul electric are piese in miscare cand functioneaza asa ca tot se va uza rulmentii de la rotor nimic nu-i vesnic sau perii colectoare daca are!!!

  3. Am cumpărat o mașină SH acum un an. Cu motor Diesel. Am dat 11.000 de lei. Adică 2.300 de euro. Am făcut revizia + distribuția + roți de oțel de iarnă + cauciucuri de vară + cauciucuri de iarnă = 6.000 de lei, adică 1.200 euro. Per total 17.000 de lei sau 3.500 de euro. Din acel moment am mai cheltuit doar pentru motorină. O folosesc doar strict atunci când am nevoie, în general merg pe jos sau cu ,,mijloacele de transport în comun”. Nu văd de ce ar trebui să cumpăr una electrică, m-ar costa mult mai mult achiziția inițială plus că orice defect apărut ar însemna o mare bătaie de cap, ținând cont de lipsa de ateliere de întreținere specializate. Dar cea mai mare problemă este cea a încărcării bateriei: în condițiile în care locuiesc la bloc, este, deocamdată, insurmontabilă. SE exagerează inutil cu costurile legate de întreținerea unui autoturism cu motor cu ardere internă.