G4Media.ro

Cătălin Drulă: Sectorul Autostrăzii 13 Braşov – Făgăraş a fost abandonat undeva…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. hai sa vedem ce facem cu A1, se fac acele tuneluri pentru ursi ? Pana la urma si ei au dreptul sa traiasca in padure(cat mai avem padure) cat avem si noi sa circulam.
    Boita – Curtea de Arges se termina secolul asta ?

    • daniel ai auzit tu ceva dar habar nu ai! Tunelurile nu sint pentru ursi ci pentru masini. Initial, acolo trebuia sa se taie delul rezultand un debleu urias. Ulterior cei de la mediu s-au razgandit si au zis sa se faca tuneluri.

    • La bucata ramasa pe A1 e treaba groasa.

      Masurile abuzive de reziliere ale fostilor ministri ne-au pus in situatia in care constructorul a castigat toate procesele si avem de platit multe milioane de euro si riscam sa pierdem si finantarea din fonduri EU.

      In plus si situatia cu studiul de fezabilitate e cu cantec.

      Trebuie gasita o intelegere cu fostul constructor(care ar avea dreptul sa continue lucrarile dar ii doare la basca ca au castigat mai mult in instanta).
      Doamna Mariana Ionita de la CNAIR a negociat si au fost unele progrese dar se pare ca s-au blocat la ceva care nu a fost facut public.

      Deci momentan Drula evita subiectul pentru ca e treaba de avocati si de buget neprevazut.
      Trebuie rupta lalaiala pana la jumatatea lui 2021.

      La segmentele montane de pe A1 nici nu se pune problema de terminare inainte de 2029.

    • @mv – hai ca tii cu ursu’

  2. Cind o spune „am facut” va fi de apreciat ca asa, cu „vom face”, au fost multi, avem mii de km de autostrada de tipul asta.
    Si, apropo, autostrada din Moldova e mai importanta decit astea.

    • Adevarat ! o sa lase autostrazile incepute tot neterminate si o sa inceapa alte proiecte de bucatele de autostrazi care incep de nicaieri si se termina niciunde si au 3-4 km. inca un ministru care va povesti si nu va face.

    • Voiai sa spună am facut după 3 saptamani?

  3. Cat e mutu presedinte asa ceva nu se va face, Drula saracu nu e in tema inca.

    Brasovul a fost sabotat intentionat de catre oamenii lui iohannis, ba chiar au vrut sa ii faca lui Ponta dosar penal cand a incercat sa reia lucrarile pe Bucuresti-Brasov.

    Brasovul e un oras mult mai dezvoltat si puternic, mai mare ca numar de populatie ca Sibiu, se loveste in el constant (nu exista aeroport de exemplu, nu e conectat de nici o autostrada), asta si din cauza lui Iohannis pentru ca va dati seama ca ar pierde Sibiul din cauza proximitatii. Da, si Sibiul a crescut mult, dar in ultima perioada, n-a fost niciodata un centru turistic, nu se poate compara cu Brasovul.

    Autostrada se va face, dar Sibiu Pitesti, Brasov -X poate dupa ce pleaca.

    • Ce treabă are președintele? E absurd ce zici tu. Da, ar fi putut fi un oraș mai dezvoltat decât e azi dacă ar fi existat un aeroport sau o autostradă. Brașovul are câteva chestiuni bune: transport public, investiții străine destul de puternice, străzi asfaltate (cu marcajele stă mai prost). Și multe probleme: investiții imobiliare haotice, sistem de sănătate la pământ, poluare, trotuare inexistente, transformate în parcări, cartiere comuniste lăsate de izbeliște timp de 30 de ani unde nu au făcut nimic în afară de pus niște bănci, mafie imobiliară, mafia companiilor private de sănătate, spitale publice vai de mama lor, costul vieții din ce in ce mai scump, școli și grădinițe insuficiente, etc.

    • Ce teorie conspirationista, deci Ponta a vrut el sa faca autostrada asta pentru ca iubeste Brasovul dar Darth Iohannis a zis ca doar Sibiul are voie sa aiba autostrada?

      Mai spune ce altceva stii pe surse, nu ne lasa in suspans.

      La cata incompetenta si coruptie a fost pana recent la ministerul Transporturilor si CNAIR putea Iohannis si sa faca pe majoreta cu pompoane pentru Brasov ca A13 ar fi fost tot la stadiul de studii de fezabilitate de tipul ‘s-a rezolvat, nu se poate’.

      E vorba de o autostrada secundara pe relief accidentat. In Ro dureaza 10 ani un segment esential de A10 sau A1 pe relief lejer pt ca ‘doar atat s-a putut’.

  4. La cum mearg lucrurile, s-ar părea că moldovenii vor primi din partea actualului guvern o mare ****. Autostrada este atât de importantă încât nici măcar nu se mai amintește de ea. Cred că pentru următorii 10 ani, singura autostradă pe care o vor vedea moldovenii va fi rămășița aia de centură a Bacăului.

  5. ce se-ntampla? cand au „inceput” bechtelu’ drumul Transilvaniei am avut o licarire de speranta ca se va si termina. Que Dalle! 20 de ani pierduti, unii gasiti prin sertare! la asa gaselnita as fi zburat direct, imediat toti directorii trepadusi si alti sefi din cnair, minister ramasi in urma timpului ce nu mai are rabdare. ok, vor zice a totul a fost premeditat de politicieni, bugete. pana cand vom mai plati studii de fezabilitate lungite pe ani de zile, facute adeseori de incompetenti notorii? binenteles ca nu poate musiu Drula sa le puna lopata in mana fara sa nu avem docomentatia, dar o lopata buna pe spatele lenesilor din minister ar cadea bine. merci, merci beaucoup encore mr le ministre pour une lueur d’espoir en vain…nene Iancule hai la o bere!

  6. Domnu’ Drula, ce sa zic: vise umede pentru populime…
    În condițiile în care nu avem bani sa mergem la toaleta, deschiderea acestor ” idei” va duce la moartea căprioarei:
    – Chetani- C. Turzii, mort
    – prelungirea Ungheni- Tg Mureș, mort
    – continuare spre Oradea, mort
    – incepere Boita- Rm Vâlcea…heheee!
    – A8 Moldova??? Toată lumea este mucles! Cu toate că este LEGE!
    Ce sa mai… Ncsf…
    La ProIS măcar ne dădeați realitatea.
    Sănătate.

    • Ai dreptate pe ansamblu, dar astea sunt segmente cu probleme aflate in stadiu mai avansat.

      A13 are nevoie de multe alte etape intermediare, Drula vorbeste doar despre inceperea pe bune a acelor etape.
      Sigur ca prioritatea ramane pe segmentele astea mai avansate.

      Pe A3 insa nu e chiar corect, Ungheni Tg Mures merge bine cu Strabag iar pe Biharia-Nadaselu sunt deja aproape de intrarea in teren atat Selina cat si UMB.
      Problema ramane cu Straco in insolventa pe Chetani Campia Turzii si cu segmentul montan care include tunelul Meses.

    • Tree, să-ți fie tastatura aurită!
      Pe Ungheni nu se lucrează…
      PS. Uitasem de Alba Iulia și Sebeș și Teiuș…
      Mai ales Aiud Teiuș… mormânt.
      Dar, na. Cum a zis și orbul….om vedea.

  7. Pana se scoate una alta dela sertare , se va termina mandatul..De Comarnic -Predeal se mai aude ceva?