G4Media.ro

Cătălin Drulă, despre accidentul grav din Pasajul Unirii: ”Prefectul Greblă și oficialitățile…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Cred ca mai e si reducerea inaltimii pasajului.
    Privind fotografiile de dinainte si de dupa reamenajarea pasajului Unirii imi dau seama ca inaltimea pasajului s-a redus (tavan fals instalat). Ma gandesc ca tot la fel si inaltimea limitatorului a fost redusa. Cred ca ar trebui investigat si acest aspect. Daca un sofer a trecut deja prin acel loc cu un autocar anul trecut, iar acum nu o mai poate face, atunci avem o problema.

    • Asta se intampla, se vede pe google maps poze din 2012.
      Daca suprapui poza indicatorului care are 60cm iti dai seama ca are poate si 4m.
      Postamentul vechi era mai inalt.

  2. Eu cred ca soferul este nevinovat. Venind de pe Marasesti, intoarce la 90 de grade, schimba benzile de 2 ori, mai are 2 secunde sa vada inaltimea si sa decida sa franeze ca sa evite accidentul. Practic imposibil de evitat.
    Daca ar fi venit de pe aceeasi strada, ar fi avut timp sa vada avertizorul cazut, dar venind de pe Marasesti si tot schimband benzile, nu avea cum.

  3. Romania lucrului bine facut la Grivco = Romania care ne ucide

  4. Dacă ați votat PSDNL, meritați să muriți la intrare în pasaj.

  5. „Cumetriile au facut pui si în administratie si te lovesti de ele mai peste tot.Chiar si în centrul Bucurestiului!

  6. Înseamnă că șoferul acle e un d@@bit@c pentru ca merge din amintiri și nu casca ochii după semnele de circulație. Dacă se făcea sens unic dim direcție inversa întra în plin în masinile care mergeau corect? Iar Drula e și el un d@@bit@c care cauta doar sa mai iasă în evidenta

  7. Ce ii mai place astuia sa se suie pe cadavre.. 🤮