G4Media.ro

Cătălin Drulă: Avem record absolut de absorbție pe fonduri europene. Ne-am propus…

Cătălin Drulă: Avem record absolut de absorbție pe fonduri europene. Ne-am propus o țintă record de 8 miliarde lei, până la finalul anului, și o vom respecta

Absorbția de fonduri europene pe infrastructură a ajuns la un record absolut după revoluție, de 623 de milioane de euro, a declarat vineri ministrul Transporturilor Cătălin Drulă, care a precizat că și-a propus o țintă record de 8 miliarde de lei pe care o va respecta până la sfârșitul anului.

„Execuția bugetară a Ministerului Transporturilor  – avem record atât pe fonduri europene, cât și pe cele de stat. Pe fonduri europene, avem recordul absolut de absorbție după Revoluție: 623 de milioane de euro aduși în România pe fonduri nerambursabile de la Comisia Europeană. Am spus că ne-am pus o țintă record de 8 miliarde de lei și o vom respecta până la sfârșitul anului, asta înseamnă autostrăzi, căi ferate etc. Pe partea de fonduri de stat avem execuție 93%”, a declarat ministrul.

El a precizat că la Ministerul Transporturilor nu există o problemă privind execuția bugetară, banii disponibili fiind cheltuiți. „I-am cheltuit și tocmai de-aia mai vrem, să avem investiții mai bune”, a afirmat Drulă.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

25 comentarii

  1. Catzule, demite-l pe Drula asta ca a inceput sa livreze si e problema mare nene….Ce ne facem in 2 ani dupa ce se inaugureaza tot mai multa infrastructura?
    Trebuie demis acum !!!!

    • Citule, nu-l lua in seama pe asta. Asta ofteaza dupa Dragnea si abia asteapta sa mergi si tu in locul lui. Ha, ha:)))))))))
      Eu sunt colega lui sputnikara, ha, ha:)))) Stiu ce zic. M-am hotarat sa-mi tradez echipa. Ha, ha. Muhahaha:))))

  2. Un exemplu de urmat

    • Pe partea de investitii sta cel mai bine, la restructurare mai usurel….Dar ciudate sunt cearta si apoi ajutorul dat lui Catzu…de la faza cu zombi, a devenit actor in jocul din PNL, chestia aia inregistrarile din birou….l-a adus pe ala de la PH in tabara lui Catzu…..La starea infrastructurii CFR, e normal sa existe accidente…in 30 de ani nu au fost facute reparatii serioase….viteza e de caruta…faptul ca nu il demite pe omul lui explicabil…ce mira mai mult e scandalul pornit de Catzu, a bagat-o la oha pe aia ca el il demitea instant, stiind ca USR isi apara diamantele….Drula baiatule, lichideaza si reinfiinteaza companiile din zona CFR….cu banii economisiti dai drumul la investitii, cum e situatia acum, nu reusesti sa cheltui banii din PNNR…..ma astept de la tine sa vezi cum rezolvam criza preturilor la materiale de constructii, santierele sunt oprite, unele firme nu mai participa la licitatii pana nu rezolvati cu valorile estimate…o sa fii acuzat ca platesti claim-uri prea mari, dar intelege ca nu suntem firme de caritate….balastul a crescut cu 50% si asta nu e importat…vezi studiul ARACO, asociatia antreprenorilor din constructii…mergi peste Catzu, bagati ordonanta, sa putem actualiza preturile….daca problema era numai la noi, nu era bai, dar e crestere in toata Europa

    • ba dar toti stiti ma ce e de facut, sunteti asi. stiti voi ce trebuie desfiintat si ce nu. dar cand ajungeti sa luati decizii….surpriza! numai prostii faceti.
      nu restructurezi ditai mamutii asa, batand din palme. e ministru de 7 luni, nu de 7 ani.

    • expert in PR si atat.

  3. Are CFR Calatori o procedura pentru managementul situatiilor de criza? Cine se ocupa, care e lantul de comanda, ce fonduri sunt sau pot fi alocate etc. La accidentele rutiere se implica ISU, Smurd, serviciul ambulanta, politie. La incidente feroviare cum se intampla?

  4. PR la greu, în schimb Drulică tace mâlc cand e vorba de proiecte care nu merg, vezi cazul DNCB intre DN2 si A2.

    • clar e rea-vointa, ce sa mai. stii tu! nu ii pasa decat de partea de sud. acum o sa apara si aia cu moldova ca unde e autostrada lor.

    • andrei, sper ca nu scrii de la ministerul transporturilor :)) e pacat sa ramai fara job!

  5. Vorbim de cai ferate, infrastructura terestra, constructie culoare de zbor avioane-dupa laser…cel mai bun, ce mai, el si habarnistul de top.

  6. Intr-o luna , maxim doua , il demite Catu.

    • si-a taiat singur craca in cazul asta. ar fi cel mai prost si mai mincinos PM ever. ca intai tipa ca se performeze si el ar demite singurul care chiar performeaza.

  7. Bravo si succes in continuare !!!

  8. PNL si PSD de ce n-au absorbit mai multe fonduri europene? Ah, fiindca alea sunt greu de furat. Drula e cel mai bun ministru al Transporturilor de dupa ’89, dar slugoii agramati ai PSD si PNL fabrica scandaluri.

    • Cu laudatori de calitatea @gunoiului, saracul Drulica chiar nu are nicio sansa.

    • da, ca stie gigica! sanse la ce? la loto? nu cred ca joaca.
      e clar ca faci parte din mafia aia care plange ca nu are loc de drula ca mereu postezi contra lui. mai stati si voi pe tusa baieti.

    • Andrei, esti cumva vreunul din consilierii economisti cu romano-americana si cu CV-ul gol pana acum cateva luni si care dintr-o data sunt mari specialisti in transporturi? Ca Drulică a umplut ministerul cu din astia. Mai lasa-ne cu PR-ul, este un politruc la fel ca cei dinaintea lui.

  9. Aici avem și explicația urii ce i-o poartă lăbăralii lui Drulă: cum adică, 8 mld. fonduri europene și noi nu furăm nimic? Pentru asta ne-am luptat noi să ajungem la guvernare? Da’ ce, amantele noastre nu mănâncă la fel ca amantele besedeilor?

  10. Ar trebui ca în America să fie alegerile, să ne alegem si președintele și premierul noi, de exemplu „Armand-Drulă 2024”

  11. Succes si obiectivitate!

  12. Singurul ministru care face ceva! Mult succes în continuare!

  13. Avem RECORD pe fonduri europene la Infrastructura, in timp ce pe sosele ROMANII mor zi de zi iar pe calea ferata ziua si incidentul!
    Bravo, Drula!
    Poate ne spui CE ai facut cu atata banet, ce ai facut EFECTIV!!!
    Si poate vei face si RESTRUCTURARI si EFICIENTIZARI la companiile de stat din subordine, acolo se duc BANII multi, acolo salasuieste clinenla vostra, calcandu-se in picioare pe bani multi!!
    Vad ca nu te atingi de ele, Metrorex e bine mersi(fara Radoi si chioscuri, ATAT!), Tarom la fel, la CFR felicitari Directorului pentru „performanta”(asa inteleg de la Drula si Barna!), in timp ce Romania e vai de ea la tot ce inseamna companii de stat si Transporturi!

    • Nu poți sa schimbi intr-un an ce au furat in 30. Legat de accidente, poți sa ai drumuri bune, și legislație proasta. Ce treaba are ministrul ca niște animale merg pe contrasens pe autostrada sau ca unu circula cu 200 la h. Dacă am avea o legislație mai severa și mai mulți polițiști pe șosele, lucrurile ar sta diferit. Sa nu uitam ca in ultimii ani au tot modificat legislația pentru ca aveam parlamentari cu carnetul suspendat.

    • Doamna lili:
      Faptele in cazul lui Drula sunt proiectele.
      Principalul indicator de evaluare a performantei lui ca Ministru este “Execuția bugetară”!
      Drula declara ca are 100% execuție bugetară si solicita fonduri in plus. Deci se construiește.
      In spatele “execuției bugetare” sunt zeci de proiecte pe care le găsiți, cu titlu si stadiu de realizare, pe pagina lui de Facebook!!!

      In rest, rămân valabile observațiile dvs. legate de restructurare + ce am mai comentat la celălat articol.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.