G4Media.ro

Cătălin Drulă: Am obţinut promisiunea fermă a constructorului că pe întreaga A10…

Cătălin Drulă: Am obţinut promisiunea fermă a constructorului că pe întreaga A10 se va putea circula în acest an / Nodul de la Sebeș va fi gata în iulie

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă, a anunţat vineri că anul acesta se va putea circula pe întreaga autostradă Sebeş-Turda, în condiţiile în care constructorul a dat asigurări că lotul 2 al autostrăzii va fi gata în toamnă.

„O altă oprire pe traseul şantierelor. Împreună cu Dan Barna, astăzi am fost şi pe autostrada Sebeş-Turda – lotul 2, unde m-am asigurat că anul acesta, aşa cum am anunţat, vom deschide tronsonul de 29 de km dintre Alba Iulia şi Aiud. Am obţinut promisiunea fermă a constructorului că în toamnă lotul va fi gata şi că pe întreaga A10 se va putea circula în acest an. În plus, antreprenorul a finalizat soluţia tehnică de remediere a alunecării de teren care a creat probleme la km 19 şi s-a apucat de implementarea ei. Pe tronson se aştern zilnic circa 2.000 de tone de asfalt. Aşadar, sper să încheiem odată acest proiect mult întârziat, demarat în 2014 şi care ar fi trebuit să fie gata în 2016 (!) şi să putem circula în sfârşit pe autostrada care face legătura între două coridoare principale, A1 Sibiu-Deva-Timişoara-Arad şi A3 Mureş-Cluj-Oradea”, a scris vineri seara, pe Facebook, ministrul Transporturilor.

El a mai scris că nodul de la Sebeş, care face legătura între A10, DN1 şi A1, va fi gata în iulie.

„Încă un anunţ: nodul de la Sebeş – pe care tocmai l-am vizitat şi care face legătura între A10, DN1 şi A1 – va fi gata în iulie, conform promisiunii constructorului. Aici va fi o finalizare a nodului în două etape. În prima fază, pe 15 iulie, vor fi terminate bretelele dinspre Deva, iar la final de iulie cele dinspre Sibiu”, a subliniat şeful de la Transporturi.

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a vizitat, vineri, tronsonul Nădăşelu – Poarta Sălajului al Autostrăzii Transilvania, aflat în execuţie.

Sursa: Agerpres / Sursa foto: Cătălin Drulă / Facebook

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

24 comentarii

  1. Bravo gogule dacă faci jos pălăria, asta vrem defapt să faceți treabă, dar cu o floare nu se…… Sau nu poți face primăvară cu o frunză așa că mai aveți mult de demonstrat că nu grădiniță din politică sau invers.

  2. Asteptam si prezentarile cu ce s-a facut, nu doar cu ce se va face!

  3. Drulă, PSD nu a reușit să sară munții cu autostrada ca sunt corupți, noapte ca hoții, plăcuță sudedeza, ambasadele, gândacul maroniu, musca maro etc..
    Dacă nici voi nu reușiți, sunteți la fel?

    :))))

    • Ce comparații de troll de 2 bani. Vrei să rezolve niște oameni care au ajuns să decidă lucruri de doar 6 luni de zile să facă în 4 ani cât nu au făcut zeci de miniștri în 31 de ani?

    • eu din ce vad tronsoanele grele, alea cu munti se liciteaza. nu ca la psd studii de fezabilitate la infinit. pana una-alta drula e pus pe treaba.

  4. De-obicei doar cu asta ramanem, cu promisiuni.

    • e un amarat de nod. se face. daca era vreo bucata de 50km eram si eu sceptic, dar e un nod amarat da-l naibii.

  5. USL-ule fa ceva cu Drula asta, nu poate face ceva Prelipceanu sau CTP? Sa il poata da apoi Catu afara si pe nenorocitu asta care strica piata

    Bai Ciolacule dormi pe tine? Du-te impaca-i repede pe Catu si pe Orban ca trebe mazilit Drula ala, e prioritatea 0

  6. Am mai citit o groaza de promisiuni de pe la constructorii de autostrazi. Hai ca acum lotul 1 pare sa fie in linie dreapta, dar sa vedem ce va fi cu lotul 2.
    Si sa vedem ce va fi cu Chetani-Campia Turzii. Acolo liberalii au gasit o solutie pentru ca Iernut-Chetani sa poata fi dat in circulatie. Drula si-a incordat muschiul si a reziliat. Sunt curios daca acum vom mai astepta 3 ani cu o gaura in autostrada pentru ca drula a vrut sa isi arate bicepsul!
    Si sa vedem ce se intampla si pe Biharia-Bors, unde se pare ca ne indreptam spre reziliere.
    La Holdea-Margina vad ca… tot-pi-loc… tot-pi-loc!

    • La Chetani-Campia Turzii Drula a facut ce trebuia facut de mult: a reziliat in conditiile in care Straco nu a mai lucrat nimic de 2 ani. Problema e ca banca emitenta a scrisorii de garantie a contestat rezilierea. Acuma sunt in justitie care stim si noi cat e de grabita. Cand va expira SGB se va termina cu telenovela si se va putea relicita. Statu/noi va pierde din nou timp si bani.
      La Bors-Biharia ar trebui sa-l arda bine de tot pe Beniamin Rus. S-a luptat ca la Rovine, inclusiv in justitie, pentru o autostrada care acum nu mai vrea sa o faca. Fite de fata mare, stia in ce se baga.

    • mai goe nu cred ca intelegi cum functioneaza lucrurile. tu ca si stat poti rezilia foarte repede daca vezi ca nu se misca cum trebuie. dar apoi trebuie iar licitatii, contestatii, relicitatii daca se castiga contestatiile si tot asa, deci pierzi ani. dar nu trebuie nici sa nu reziliezi cand vezi clar ca aia isi bat joc si de ani de zile o freaca. asa ca e o linie fina pe care trebuie sa mergi.
      asa ca nu si-a incordat nimic drula, ci ca a facut ceva ca sa rezolve. nu stiu ce liberali visezi, ca liberalii au frecat duda la autostrazi.
      doar boagiu a facut super treaba, dar boagiu era la pdl de fapt.

  7. PROMISIUNEA FERMA IN ROMANISTAN…:):):) TE CHISI DE RAS…

  8. Bravo, Catalin!!!
    Singurul Minsitru din guvernul lui Zombie care FACE!
    A-propos, observati ca niciodata Zombie Premierul Romaniei NU pronunta numele Ministrului Catalin Drula, singurul Minsitru care FACE ce scrie in acel Program de guvernare cu care PNLeii se lauda dar din care mare branza NU fac Ministrii lor, PNLeii au MINTIT votantii ca sa ajunga la osul de ros?!
    Niciodata, Zombie asta vorbeste toata ziua buna ziua despre Invetsitii, la Drula sunt singurele INVESTITII care merg, dar Zombie NU pronunta numele Ministrului Drula!
    Jigodie!!!

    • Haideți să nu exagerăm cu Drulă! Mișcă el ceva, dar ca melcul!
      Uitați-vă că pe A0 este multă pierdere de timp. Ar fi fost cea mai ușoară de realizat, dar grecii de la AKTOR cred că din nou ii trag pe sfoară! Eu nu pricep, Aktorul te-a tras în piept o dată, te-a tras și a doua oara, de ce dracu te mai încurci cu ei și a treia, a patra oară?!!!!

    • @Marcel: E singurul Minister unde se misca ceva!
      SINGURUL, asta vreau sa spun, la ministerele liberale e pauza totala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Vedeți ce importante sunt nuanțele?! Așa mai veniți de-acasă!

    • Drulă face (ca un expert) și după povestește ca un politician. 🔊 📸🎥✨

    • ce vorbesti tu acolo? pe A0 se lucreaza serios de tot. partea de sus, aia pe care e voie sa se lucreze adica. de unde ai scos-o ca se misca ca melcul?????

    • Deocamdata mergeti toti pe fenta. „Face” din inertie, lucruri pregatite de altii. Pana acum nu a facut mai nimic pe barba lui. Vad ca porneste iarasi un purcoi de SFuri pentru firmele prietene lui si semneaza pentru dx-ui acolo unde trebuia autostrada.
      O sa vedeti destul de repede ca omul e un impostor fara viziune!

  9. Bravo Drula, dar nu știu care este contribuția maimutoiului de Barna . Nu-l mai plimba degeaba pentru ca oricum nu are carisma și trage partidul in jos. Cam de pe la alegerile prezidențiale , asta dacă nu ai a observat.

    • Daca Drulă nu pomenea numele lui Habarnam ramanea filosof. Asa e doar campanie electorala in perspectiva alegerilor interne din plusere.

    • ma lasa rece daca e filosof sau nu, daca au alegeri si isi fac campanie sau nu. ma intereseaza sa isi faca treaba de ministru. ce face pe langa e irelevant. si pe aia de ministru momentan chiar si-o face. dar na, noi vrem perfectiunea, ne uitam la tot ce nu e relevant si le acordam importanta majora.

  10. Felicitări antreprenorului constructor!
    Se pare că a îngropat-o pe Ana!

  11. Dupa cum se vede in poza, asfaltul este turnat direct peste pamantul batatorit. Deci, ca-n Romnia ne batem cu caramida in piept pentru o treaba de mantuiala (autobandul german are sub asfalt 50 cm de beton) si pe urma ne miram ca dupa cativa ani incepem sa tot reparam, dar, ma rog, ca pe vremea cincinalelor, ne-am indeplinit obiectivul. Ce urmeaza? Dupa noi potopul

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.