G4Media.ro

Campanie inedită a asociației ”Împreună pentru A8” îndreptată către candidații la prezidențiale:…

Sursa: Captură Youtube

Campanie inedită a asociației ”Împreună pentru A8” îndreptată către candidații la prezidențiale: ”Muncește pentru autostrada Unirii!”

Asociația ”Împreună pentru A8” a demarat o campanie inedită prin care le cere candidaților la alegerile prezidențiale să-și asume construirea autostrăzii Iași – Târgu Mureș. Pe panourile de afișaj electoral, printre afișele candidaților au fost lipiste autocolante inscricționate cu mesajul ”AJUNGI PREȘEDINTE? MUNCEȘTE pentru Autostrada Unirii /A8!”

”Într-o campanie electorală ștearsă, realizată pe banii noștri avem dreptul să le cerem candidaților să susțină un proiect de dezvoltare al regiunii Moldova.  Avem dreptul să le cerem decent, dar ferm să aplice Legea 291/2018 și să monitorizeze realizarea unui proiect pentru următorii 50 de ani”, își justifică demersul cei de la ”Împreună pentru A8”.

Campania se derulează în toate județele din Moldova, precum și în Harghita și Mureș.

”Fiecare a susținut cu cât a putut și am reușit să strângem suma necesară celor câteva mii de autocolante. Mulțumim prietenilor și voluntarilor din toată Moldova care au spus prezent pentru această acțiune”, transmite ”Împreună pentru A8.

Președintele Klaus Iohannis a promulgat pe 28 noiembrie 2018 Legea privind construirea autostrăzii Iași – Târgu Mureș, supranumită și Autostrada Unirii. El a organizat o ceremonie publică la Palatul Cotroceni, simbolic desfășurată în sala Unirii, la care i-a invitat pe toți cei peste 70 de inițiatori ai proiectului de lege.

 

 

Potrivit proiectului, iniţiat de parlamentari ai PMP şi semnat de reprezentanţi ai tuturor formaţiunilor politice, Autostrada Unirii începe la graniţa României cu Republica Moldova printr-un nou pod peste râul Prut şi se termină printr-o conexiune cu autostrada A3 Braşov – Borş, în apropierea oraşului Târgu Mureş.

Autostrada Unirii se finanţează de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, din credite externe şi din fonduri europene nerambursabile şi/sau prin parteneriat public-privat. În fiecare lege bugetară anuală, pe durata implementării proiectului, se vor aloca acestui obiectiv credite bugetare conform necesarului de finanţare comunicat de Ministerul Transporturilor.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Autostrada bandiților care vor să facă avere pe spatele romanilor și a europenilor cred ca a sosit timpul ca măcar un parlamentar cu „scaun la cap” sa demonteze aceasta propunere dubioasa și frauduolenta pentru statul Roman

    • @Leo,

      Esti prost! Stai jos.

    • Pamflet
      Votati PSD si PNL si o sa se faca autostrazi! – tot asa cum s-au construit in cei 30 de ani de guvernari PSD si PNL.
      Cat timp il aveti pe tudorel in funtia de rector, nu meritati autostrazi. V-ati ales reprezentanti ca tudorel, vozganian, solcanu… aveti parte de ce ati votat

    • @ABC:
      Tot pamflet:
      O sa le faca sora lui Barna!

  2. Ma gandesc daca nu ar fi bine ca autostrazile sa fie declarate de importanta strategica si sa fie sub CSAT. In felul acesta Presedintele poarta principala raspundere. CNAIR trebuie spart asa cum a incercat Ciolos si sa avem separat constructie si separat exploatare. Pana si Ceausescu stia ca trebuie o firma separata la constructie si alta la exploatare. Asa era atunci la metrou. Papagalii actuali din CNAIR trebuie dati afara si deferiti justitiei. Firma de constructie ar fi direct sub CSAT, cu Presedintele avand raspunderea de CEO. Guvernul trebuie obligat prin lege sa produca un anumit nivel de finantare – ma gandesc la 100 km pe an la campie sau deal „usor” si 20 km pe an la munte si deal „dificil”. Tot CSAT ar trebui sa decida care sunt prioritatile, ca sa se termine cu cacanareala politica.

    • Nu-i o idee rea.
      Si tot sub CSAT, ac avand importanta strategica sa se intoarca si lups aimpotriva coruptiei.