G4Media.ro

Campanie de promovare a destinaţiilor din România / Patronat din turism: „Avem…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Destinațiile turistice se promovează singure.

    Federația sa citească Știrea de mai sus cu privire la modul de păstrare a alimentelor in Costinești . Mănânci pe litoralul românesc și mori acasa…

    Serviciile sunt mizerabile, iar prețurile sunt de lux. Pentru ce as merge pe litoralul românesc, oricare ar fi acțiunile de marketing ale Federatiei?!

  2. schimbati patronii daca vreti sa aveti clienti. atat timp cat aceste unitati horeca sunt conduse in majoritate de fosti si viitori clienti ai penitenciarelor, nu trebuie aruncati bani pentru promovare.

  3. Cheltuiti banii vostrii , din afacerea voastra pentru promovare daca credeti in acea afacere ! Aia din buget sunt banii tuturor si cred ca se referea la promovarea Romaniei la targuri si expozitii si nu a litoralului sau hotelului x, y !! Sunt pensionara si nu am melancolia revenirii pe litoral ( am fost si dupa 1989 de cateva ori) in sensul ca nu as merge nici gratis ! Pricepeti ? Locatiile de gestiune executate de iLICI IN ANII ’90 prin atribuirea la preturi modice catre clientela a hotelurilor a dus la ce vedem ! Daca majoritar erau oameni din domeniu care isi puneau averea si viata la bataie, sau concesionam unor performeri straini in domeniu ca bulgarii, aveam altceva.. Nu era nevoie sa largim plajele(cu bani UE) ca sa nu intre apa in blocurile nou construite -de exemplu ….