G4Media.ro

Calea ferată care va lega Bucureștiul de Aeroportul Otopeni, soluție complicată pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. @G4media Puteti scrie un articol similar care sa se refere la toate studiile de fezabilitate pentru autostrazile care NU s-au construit in ROMANIA ?

  2. Optimist e termenul 2027!
    Impresia constantă e că îi interesează numai realizarea de studii de fezabilitate, care expiră repede și sunt făcute și prost, din birou. Linie EXISTĂ din Balotești până la aeroport, pt alimentarea cu carburanți. Ar mai trebui prelungită cu vreo 4-500m.
    La o reclamație pt liniile de autobuze 780 și 783, la RATB, că circulă prea rar, cu un program de 20-30 de ani, care nu mai corespunde cu numărul de pasageri, care s-a dublat la Otopeni, raspunsul a fost ” că nu au autobuze”. Nici măcar așa câte sunt, nu sunt cadențate plecările spre oraș, iar pe la orele 23-24-01, când sosesc o mulțime de low-cost, toate cu câte 160-180 de pasageri, 780 nu mai circulă, iar 783 vine la 45 minute.

  3. 2040 ar fi cel mai optimist scenariu.
    Cred ca toate cele 4 versiuni sunt idioata, stupide.
    Corect ar fi ca din gara Buftea sa plece un racord cf la aeroportul otopeni.
    Acesta ar colecta toți pasagerii care vin cu trenul in gara de nord din Ardeal/Moldova.
    Apoi inelul CFR de care s-tot vorbit care s-ar conecta cu metroul ce va lega otopeni de capitala
    Pasagerul se va urca din inelul de centura in metrou si va iesi in aeroprt.
    Conexiunea cu reteaua existentă sau viitoare nici nu contează.
    Facem studii de inutilitate si atât.
    Mai mult nimeni nu ia in calcul noul aeroprt din zona de sud a Bucurestiului.
    Pesemne ca banditii din minister abia asteapta spaga de primul studiu de prefezabilitate.

  4. Atat timp cat statia terminus, de tren, metrou, tramvai sau orice mijloc de transport va fi, nu se va afla in fata sau incinta Terminalului plecari/sosiri al aeroportului, totul va fi apa de ploaie…Daca s-ar suplimenta autobuzele liniei EXPRES 780/783, ar fi cea mai buna solutie de moment ! Si desigur o linie de METROU sau TRAMVAI, cu plecare din nordul capitalei, nu cum prefigureaza acum METROREXUL, care propune schimbarea in 3-5 statii pentru a ajunge la OTOPENI…Tot buna e ideea unei linii de METROU usor ce pleaca de la BANEASA, sau de la statia AUREL VLAICU…
    Oricum, ar trebuii bagati banii tot in METROU…